Buna, eu sunt kimi, am 14 ani si sunt inca in scoala asta blestemata, ma uit pe geam, nu cred ca vad bine, un om mai șchiop si cu foarte mult sange la gura, iar fata foarte destrămată. Panica incepe sa se afișeze pe fata mea, panicata incep sa strig toti colegi mei in clasa.
-REPEDE, IN CLASA CU TOTI, HAIDEȚI REPEDEEE!
Din cauza anunțului meu, toata scoala a intrat in clasa, mai putin cei de la parter, au intrat decat cei de la etaj, norocul lor!
Inchid usa, dupa 5 minute , aleg sa ma apropii incet de usa pentru auzi daca se aude ceva! Speriata de ce am auzit...-De ce ne-ai chemat aici? Spun aproape toti!
K- Va voi explica dar trebuie toti sa aveti cate un lucru la îndemâna!
-De ce? Spune colega mea, dar pe usa intra cineva, nu cred ca acel cineva este pașnic! Pe usa au intrat doi oameni asemănati cu cel pe care l-am vazut la geam! Nu e de bine!
-Uite de aia V-am chemat! Acum nu va panicați , nu începeți sa urlați ca descreierați ca dupa vor veni mai multi! Mam indreptat spre acel om foarte amenintator, l-am impins , el a cazu jos, mam indreptat spre dulapul clasei , avand foarte mult noroc, am gasit o bara de fier, Omul acela foarte nervos, se indreapta spre mine foarte rapid, intr-o fracțiune de secunda i-am dat un head Shot , incat a cazut jos lat! Cel de-al doilea om cu sange se indreapta spre mine la fel de nervos ca precedentul, dar nui panica man! Mam indreptat spre cel deal doilea , cu foarte mare incredere in mine, nu imi mai e frica de ciudățeniile astea! I-am dat si lui un Head Shot astfel ajungând langa prietenul lui in aceasi ipostaza!
Ma asigur ca usa este inchisa bine, ma indrept spre colegi mei de scoala cat si de clasa.-Toti alineați la peretele asta va rog, repede, nu va speriați, Da?, va voi explica ce se intampla, dar pentru moment doresc sa nu faceti zgomot, acești oameni , sau daca mai sunt oameni, sunt atrași de zgomot! Deci..acești ..."acești" vor veni din cand in cand pe la noi, dar daca vom asigura siguranta acestei clădiri, nu vom avea nicio surpriza,inteles? Ei nu sunt pacifiști, ne vor devora trupurile, Mai nou ne vor manca, dar eu nu voi permite asta, sa inteles? Nu va voi lasa Terminați acolo, dar daca voi doriti sa supraviețuiți singuri, drum bun, usa asta se deschide dar nu se va mai deschide! Deci voi decideți, cine vrea sa stea si sa supraviețuiască cu noi, sa stea , cine nu doreste usa se deschide ! Deci? Doreste careva sa plece? Nimeni? Bine , deci ati ales calea de supraviețuire! Voi deveni lidera voastra, eu stiu cum se poate face fata asupra acestor besti, mai nou numiți Zombie. Am o idee, vom elibera toata scoala, dupa ce ii eliminam pe acești Zombie, ii vom scoate afara din scoala, doar daca nu vreti sa aveti parte de miros foarte urat, vom inchide usile de la intrare si ieșire, sa inteles?
-Daaa! Spun toti!
- Deci, cine vrea sa ii omoram? As prefera mai mult baieti.
-Noi vrem! In fata, au iesit 4 baieti care mai de care!
- Doar voi? Nu mai vrea nimeni?
-Nu, se pare! Spune unul dintre cei 4!
- Ok, doar voi, restul liniste, nu faceti zgomot, nu va foiți si nu ieșiți afara, oricâte sunete ati auzi, clar?
-Da! Spun ei cu o foarte mare teama in glas!
-Tu! Arat spre unul dintre cei 4! Cum te cheama?
-Robert!
-Ok Robert, tu vei sta aici cu ei, in caz ca intra unul dintre ei.
-Sa facut!
-Ok, ma indrept spre o banca, o arunc pe jos cu toata forta mea, astfel incat sa se rupă, dar fiindcă norocul nu e de partea mea, banca nici nu sa zgariat. Nu dupa mult timp, un baiat blond, dintre cei 4 vine si ma ajuta, dintr-o aruncătură a bănci ea se dezmembrează, el imi înmânează unul dintre picioarele bănci, la fel facand si cu cei 3 .
-Aveti grija. Le spun eu celor din clasa!
Deschid usor usa, in spatele meu fiind cei 4 "soldati ai mei"...To be Continued!