Deschid usor usa, in spatele meu fiind cei "4 soldati ai mei", usa se deschide larg, in dreapta mea aflându-se toti copii de la parter, cat si parinti lor , aflându-se in scoala pentru a lua copii de la gradinita.
Ma mai holbez putin, dar nu dureaza mult ca inchid usa de la clasa intrand inapoi impreuna cu cei 4!-Ce sa intamplat? Spune colega mea de clasa cu putina teama in glas!
-Da chiar, ce sa intamplat? Spune blondul care ma ajutat sa am aceasta bara!
-Avem o turma de acei oameni!
-Nui problema, spune colegul de care am fost indragostita!
-Cred ca avem o mare problema! Spun eu gânditoare!
-La ce te gandesti? Spune blondul!
-La o soluție! Spun eu! M-aș gandi sa ne mai înarmam, nu e atat de usor sa bati o turma de Zombie cu doar o bara ee fier, daca e de fier!
-Si ce propui? Spune blondul facandu-mi cu ochiul!
Il trag de mâna si ne ducem intr-un loc mai retras!-Sti ce propun? Spun eu stânjenită de situație!
-Ce? Spune el apropiindu-se de mine, incat distanta dintre fetele noastre sa nu mai existe!
-Sa facem un plan, pentru a scapa de Zombie. Spun eu înghițind in sec!
Vad ca se apropie tot mai amenintator de mine, ma dau in spate, pana can simt ceva rece in spatele meu, mam prins, e peretele!
Incerc sa scap din transa lui, dar fara rost, ochii lui au o nuanță de caprui intens, care te face sa te îndrăgostești de ei pe loc!-Nu stiam ca esti indragostit de mine! Spun eu! Stânjenită de situație!
-Cine a zis ca sunt? Spune el, apropiindu-si buzele de ale mele!
-Aceasta situație spune! Spun eu scotand limba la el, jucăuș!
-Aaa scuze daca va intrerup situația amoroasa, dar avem o turma de Zombie in spatele usi!!!! Spune Cosmin.
-Mda.. Spun eu.
To be Continued!