parti zamanı .

6.7K 196 9
                                    

- benimle çıkarmısın ?

- b-berkk 

- zeynep çok garip ve acele oldu  ama bana bir şans vermelisin . lütfen..

- berk bak ben hayatımda hiç biriyle çıkmadım  ve sevgili olduğum insan sevdiğiim biri olmasını istiyorum bak beni senden anlamanı beklemiyorum . lütfen ben sadece seninle arkadaş olabilirim.

- ama zeynep 

- berk zeynep filan yok yok zeynep . lütfenn .

2 gün sonra ..

herşeyin üstünden 2 gün geçmişti bugün okulun partisi vardı okulun en havalı kızları yani sürtükleri düzenliyordu bu partiyi . o kendini beğenmişler partisine gitmek istemezdim ama biraz kafa dağıtmak istiyordum .

ilk öncelikle dolabıma bir göz gezdiridim . üzerime siyah mini bir elbise geçirdim . yüzüme  hafif bir anlıkla makyajımıda tamamladım . saçlarımı düzelterek açık bıraktım . hazırdım gitme vakti gelmişti . aşağıya indim babam sevim kerem salonda oturuyolardı . kerem ağzını açmış bana bakıyordu oda gelecekti malesef vartiye . 

- ııaam ben gidiyorum . haberiniz olsun .

- tamam zeynep geçikme  

- bak işte o konuda size sözveremem . hadi çüzz . bu kız gitti gider 

kapıdan çıktıktan sonra  ufuktan beni bırakmasını rica ettim. parti yerine geldiğimdde kalbim küt küt atıyordu . berk kerem ve daha çok kişi  bir masaya geçtim . garsondan bir ,içki istedim o an yanıma kerem geldi .

- senden kurtuluş yok mu yaa ?

- vayy vay bizim ufaklık içkide içermiş baak babana söylerim . 

- yaa ufaklık deme bana . 

o an yanımıza kerem ve altına aldığı sarışın geldi . keremle kız karşımda öpüşüyolardı manyak yemin ederim bunlar. 

- gidip öpüşmenizi başka yerde halledermisiniz ?

keremin yanındaki sarışın söze atıldı .

-sanane kızım yaa .

- canım sana bu akıllı kız tavırları büyük gelmiş bi numara küçüğünü alda gel .

kız oradan ayrıldı .

- güzel laflar -kerem sende sevgilin gibi siktir olup gidermisin . 

- senin ağzından böyle kaka laflar çıkıyomuydu .?

- kaka tuvalette olur canım  . eyer gitmessen senin yerin orası olucak .

kerem yanağımdan makas alarak o sarı çiyanın yanına ilerledi

- öküzz

- gece daha yeni başlıyo güzelimm .

xxxxxxxxxxxxxxxx

içkim her bittiğinde garsondan bi daha bi daha istiyordum arkadaşlarım yanıma geliyodu. berk yağmur ama hepsini yanımdan kovuyordum . artık gerçekten sarhoş olmuştum . manyak manyak hareketler yapıyordum . salakça dans ediyordum .  herkes bana laf atıyordu partiyi mahvetmiştim hala içiyordum bir el beni kuçağına aldı . kim olduğunu görememiştim . 

KEREMİN AĞZINDAN.

zeynepi yatağına bıraktımçok güzel uyuyordu  onun yanına uzandım onu seyrediyordum . anlına masum bir öpücük kondurdum 

- iyi geceler güzelim 

diyerek odama yöneldim gerizeklalı sevgilimden mesaj gelmişti . mesaJı bakmadan sildim .

yatağımdan kalkıp duşa girdim .

ZEYNEPİN AĞZINDAN 

XXXXXX 

başım çatlıyordu partide olay çıkardığımı ve sarhoş olduğumu hatırlıyordum sadece beni buraya kimin getirdiğini ve nasıl geldiğimi bile hatırlamıyordum . eyvah okul yine çalkalanacak okul formalarımı giydim çantamı kaptım aşağıya indim kimseye selam vermeden okula geldim herkes bana bakıyordu . ve biri bana kantinde 

- zeynep dünkü dansın çok güzeldi diyorumki şuradaki masalara çıkıp stipriz yap derim dedi o an gözüm çocuğa sinirli gözlerle bakan kereme çarptı 1 saniye bile beklemeden çocuğa daldı işte klasik kerem sayer kızların atlı prensi .  onun yanına geldiğimde bahçede oturoyordu elimdeki suyu ona uzattım. - ben onları takmıyordumki böyle yapmana gerek yoktu- işte öyle olmuyo zeynep sen benim kardeşimsin seni korumam gerek .- beni koruma ben büyüdüm çocuk değlim !- hayırrr çocuksun hatta benim ufaklığımsın !- ne ?

Üvey kardeşimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin