kıskançlık. PART 1

5.9K 173 4
                                    

ARKADAŞLAR BİRAZ GEÇİKTİM BİLİYORUM AMA SINAV HAFTAM OLDUĞU İÇİN KUSURA BAKMAYIN ÖNCELİKLE HİKAYE YAZARIN AĞZINDAN VE ZEYNEPİN AĞZINDAN OLACAK ÇOK DAHA BÖLÜMDEN SONRA +18 ZEYKER EKLEMEYİ DÜŞÜNÜYORUM İYİ OKUMALAR GB NİN PRESESLERİ BU ARADA VOTELERİ DAHA ÇOK YÜKSEK TUTUN ÇOK KONUŞTUM BİLİYORUM HADİ TEKRARDAN İYİ OKUMALAR ..

-------------------------------------------------------------------------------------

' zeynepe seni seviyorum diyecekti '   kerem ama diyemedi çünkü genç kızın telefonu çalmıştı . geriye sadece hayal kırıklığı kalmıştı .  yapacak birşey yoktu . zeynep telefonuyla konuşurken kerem ceketini alıp çıktı zeynepi arabada bekleyecekti .

genç kız konuşmasını bitirdikten sonra keremin onu beklemek yerine gitmesini garipsemişti biraz . telefonunu çantasına fırlatım oda mekandan çıktı . arabaya bindi ama kerem onunla konuşmuyordu genç kız keremin ona neden böyle davrandığını merak ediyordu .  dayanamayıp sordu .

- '  neden konuşmuyosun benimle ' ?  bişeymi oldu ? 

- yoo b-bişey olmadı !

- bu bişey olmamış halimi ? kerem zeynepe cevap vermedi .  kız atarlı bir hale bürünmüştü . kaşlarını çattı ve kafasını cama gömdü gözlerinin kapnmamasına engel olamamıştı .

---------------------------------------

ZEYNEPİN AĞZINDAN

hafif bir irkilmeyle uyandım . saat 03:30 du başım çatlıyordu . önüme gelen saçlarımı bir toka alarak bağladım üzerime bir göz gezdiridim . üzerimde picamalar vardı . ama benim üzerimde en son keremle gittiğimiz mekan için diydiklerim vardı . -kerem b-benim üzerimimi değiştirmişti -?  şok olmuştum . bir küfür savurdum 

-siktir .   ona gidip bunun hesabını soracaktım  yerimden doğrularak odamın kapısını açtım salona geldiğimde orada değildi . odasına indimde yatağında mışıl mışıl uyuyordu . uyandırmaya kıyamamıştım . hafif bir kıkırdadım uyuyunca çok garip görünüyordu .üzeri açık kalmıştı .dudağımı büzdüm . yere düşmüş yorganı kaldırarak üzerine örttüm  bende odama ghidip uyuyacaktım yarın okul vardı . kendimi yatağa fırlattım gözlerimi kapadım VE SONRASI KARANLIK ..

 

pazartesi sendromunu çekmeye ne yazıkki hazır değildim ama bugün pazartesiydi . hafif bir inlemeyle yataktan kalktım dünkü olay aklımdan bir türlü çıkmıyordu ' dün gece kerem benim tüm bedenimi görmüştü . elim sütyenime gitti çok şükürler olsunki o oradaydı :D  bütün yorgunluğumu atmak için sıcak bir duş aldım . .. formalarımı giydim.. saçlarıma şekil verip odamdan ayrıldım salona indiğmde kimse orada değildi . böyler durumlara alışkın olduğum için pek bir sorun değildi benim için  . ben ayrı bir sevinç yaşıyordum bugün yurt dışından  çoculuk arkadaşım yiğit gelecekti . bugün bizde kalacaktı babamda yiğiti tanır ve severdi .  

------------------------------------------------

sınıfın önüne geldiğimde hocanın sınıfa girdiğini farektmiştim . teleşla kapıyı tıktıkladım  hoca eliyle geç işareti yaptı . keremde sınıftaydı .  yerime geçit oturduğumda arkadan ağız şıpırdatması daha doğrusu sakız çiğneme sesi geliyordu arkama dönüp baktığımda sıkıntıdan kalemle oynayan .. sakız çiğneyen keremi farkettim üvey kardeşim diye demiyordum . böyle çok sexy görünüyordu . ama sakız çiğneyip çıkarttığı ses çok rahatsız vericiydi . sınıftakiler hatta hoca bile rahatsız olmuştu ama kimse korkudan birşey demiyordu . en sonunda  dayanamayıp 

- k -keremm ! şu ağzını şapurdatmayı kesermisin !  herkes birden bana bakmaya başlamıştı herhalde ona nasıl karşı geldiğimi merak ediyorlardı . 

keremde karşılık verdi   - zeynep kapa çeneni . !! oke ?

kaşlarımı çatarak önüme döndüm . kerem sırasından kalkarak sınıftan çıktı . 

- manyak ya ! 

sonunda zil çalmıştı . sınıftan çıkıyordumki kerem  Kolumdan tutarak beni duvara yapıştırdı sırtımı çok fena duvara çarpmıştım . 

-  ne - yapı -yorsun ! öküz ailen sana bir bayanla nasıl davranıcağını öğretmedi galiba ?

- zeynep kapa çeneni beni dinle 1 . birdaha bana karşı gelirsen seni mahvederim 2 . ayanı denk al  oke ?

sıkıca tutğu kolumu hızlıca bıraktı . ve bizi izleyen insanlara bir küfür savurdu - hödük , gerizekalı  ayağımı denk alıcakmışım çok beklersin kerem sayer.

sıktığı koluma bir göz gezdirdim çok acıyordu .  bir an telefonuma gelen mesaj sesiyle irkildim . mesaj yiğittendi mesajda : okula geldim kapının önündeyim yazıyordu . çok mutlu olmuştum .  hemen sınıftan çantamı alarak çıktım çıkacaktımki . keremle karşılaştım  

- nereye gidiyosun ?

- yurt dışından çocukluk arkadaşım yiğit geldi . 

- yiğit ? 

- bak zaten bugün bizde kalıcak sizi tanıştırırım hadi beni lafa tutma bay ! 

okulun kapısından çıktıktan sonra yiğiti gördüm onu görünce bir garip olmuştum  koşarak boynuna sarıldım  kerem bizi seyrediyordu . kıskanmışmıydı ne ?,

- yiğiitt . çok değişmissin .

- biraz değiştik be kıvırcık . 

-----------------------------------------------

yiğitle bizim eve gelmiştik . dediğim gibi  bugün bizde kalacaktı . zili çaldığımda kapıyı babam açtı yiğiti görünce mutlu olmuştu sanırım . babam yiğite sarıldı . içeri geçtiğimizde  yiğite evi gezdirdim .  

- ev büyük dimi ?

- baya büyükmüş  

ARKADAŞLAR BÖLÜMÜ KISA KESMEK ZORUNDAYIM ÇÜNKÜ OKULA GİTMEM GEREK LÜTFEN KUSURA BAKMAYIN BU AKŞAM İKİNCİ PARTI GELECEK HADİ BAY BU ARADA BENİM BU ARALAR SORVİVORDAKİ YİĞİT AŞKI TUTTU YİĞİTTE SORVİVORDAKİ YİĞİT ZATEN :)

Üvey kardeşimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin