♥Moa's pov♥
"Don't tell me you're my heartbreaker 'cause girl my heart is breaking" hörde jag mitt alarm på morgonen. Jag tog upp mobilen ocb stängde av alarmet, klockan var 6.30. så jag hade ungefär 1 timme och en halv timme på mig att fixa mitt till skolan.
Jag satt mig upp på säng kanten och sträckte på mig. Jag tog på mina rosa kanin tofflor på mig och gick vidare in till badrumet för att ta en dusch. Jag drog på vattnet och satt upp håret medans jag väntade på att vattnet skulle bli varmt. Jag klev in i duschen och efter det gjorde jag min dagliga rutin.
(i skolan, lunch tid)
"Hej Moa" hörde jag min bästa vän Elin säga. "Tjääna" sa jag tillbaka.Vi började äta på våran lunch, Jag tog en grekisk sallad med en brödbit till.
Skoldagen gick och vi slutade dagen med engelska. Jag var ganska duktig på engelska och önskade att jag skulle kunna börja på college i kanada eller i USA när jag slutar nian.
Jag gick hem med min granne Adam och vi pratade om allt möjligt.
-"Följer du med in?" frågade Simon.
-"Sorry har massa läxor att göra" sa jag medans jag gjorde en ledsen min.
-"ähh gör inge vi tar det någon annan gång"
Jag gav ha en tumme upp och gick vidare till mitt hus. Jag slängde min väska på ´min säng och pustade ut. Jag somnade en stund och blev väckt av mamma senare.
"Du Moa kommer du ner du och jag behöver snacka"
jag gick ner och satte mig brevid henne.
-"Så vad var det du ville snacka om?" frågade jag.
-"Jo det är så att em... jo" sa mamma.
-"Mamma vad är det du försöker säga?"
-"Jag har fått jobb i Kanada"
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Så det var allt för denna gången men snart blir det mer.
Haha tänk om ens mamma fick jobbi kanada det skulle vara en drömm för mig:D aja ni får ha det så bra så ses vi nästa gång.
Sorry om det var ganska kort men så vart det nu blir mer nästa gång LOOOOOVVVVARRR!
YOU ARE READING
♥Drömmen♥
FanfictionMoa är en tjej på 18 år som bor i Sverige. Hon spelar gitarr och har spelat det ända sen hon var ungefär 6. Hon har vart Belieber sedan allt började, och hennes dröm är att träffa Justin Bieber. Hon bor ensam med sin mamma för att hennes pappa stack...