MERHABA ARKADAŞLAR. BU HİKAYEYİ EN YAKIN ARKADAŞIMLA BİRLİKTE YAZIYORUZ.ASLINDA ONUN ZORUYA BAŞLADIK BİLE DİYEBİLİRİZ.OKUNMAYACAĞINDAN KORKUYORUM ASLINDA . NEYSE KEYİFLİ OKUMALAR.
۞
Sabah sabah bu ne gürültü, bir de haftasonu olucak insaf gerçi evde maymun beslersen böyle olur.Ah,ben size kendimi tanıtmayı unuttum.Ben Mavi kendinden nefret eden çirkinin tekiyim,çevrem bundan nefret etse de böyleyim napiyim hiçbir zaman kendimi beğenmedim.Az önce size maymun diye tanıttığım kişi abim hiç anlaşamayız piçin tekidir,ne kdar maymun die dalga geçsem de severim onu yani birazcık tamam be seviyorum abimi bazen sinirime dokunsa da abim olduğunu bilmek hoşuma gidiyor.Annemle babam sıradan insanlar size bir sır vereyim mi küçükken babama aşıktım ben,ama şimdi annemle daha iyi anlaşıyoruz.Bir de Okyanus var benim en yakın arkadaşım,kardeşim,kimseye değişemiyeceğim tek kişi.Onu kendimden bile çok severim.Aslında oun da abartılacak bir güzelliği yok ama çok tatlı gerçi ben ona çirkin diyorum çünkü sevdiğim insanlarla dalga geçmek hoşuma gidiyor.Onun adıına üzülüyorum çünkü iki yıldır Özgür'ü seviyormuş,seviyormuş diyorum çünkü bana bu yıl söyledi ! Tamam,onun yerinde olsam bende söylemezdim çünkü sevdiği çocukla sürekli dalga geçiyordum ama ben nerden bilyim ki Özgür'ü sevdiğini. "Mavi,kalk şu yataktan yoksa yatağa yapışacaksın." Annemin sesiyle kendime geldim sanırım bunları düşünmek için yanlış bir zaman.Yataktan sürüne sürüne çıktım banyoya gidip elimi yüzümü yıkadıktan sonra kıyafet seçmek için odamda ki dolaba yöneldim, ne sandınız watpadd hikayelerinde ki gibi odam da banyo olduğunu falan mı ? Biz normal bir apartman da yaşıyoruz. Kıyafetlerimi giydikten sonra kahvaltı masasına oturdum tam ağzıma lokma attım ki telefonum çaldı heh bende diyordum canım arkadaşım neden aramadı ! "He Okyanus" Kelimeler ağzımdan yamuk yumuk çıkıyor "Dur tahmin ediyim,kahvaltıdasın" Lokmamı yuttukan sonra doğru düzgün düzgün konuşabildim "Bu yaşta bu kadar zeka sana fazla git bir hayır kurumuna bağışla yarısını." "Siktir lan göt ! Ben çıktım evden sende çık biran önce." "İyi be bir kahvaltı ettirmedin" Telefonu yüzüme kapadı her zaman ki gibi,neyse ben çıkıyim de bu mal yine sinirlenmesin.Ellerimi yıkayıp fırladım evden daha akbil dolduracağım,en azından bayi yakın."10 liralık doldurur musunuz ?" "Buyrun." "Hayırlı işler." Hadi bakalım şimdi de tramvay bekle.Durağa geldiğimde müzik çalardan karıştır tuşuna bastım şansıma ne gelirse 'Rihanna ft. Eminem - Monster'.Tramvayın kulak tırmalayan sesimi duyduğum an yüzümü buruşturdum kaç senedir alışamadım şu sese.Bugün şanslı günümdeyim herhalde,tramvayı beklememe gerek kalm- HASSİKTİR ! Şanslı gün mü dedim ben. Berk burada,Berk kim mi ? Sevgilim yani beni aldatmadan önce ki sevgilim.Ne hayır buraya mı geliyor o gelme,git uzak dur. "Mavi naber ?" "Sanane !" "Aa insan sevgilisine böyle yapar mı hiç." "Sevgilisine davranmaz sende benim sevgilim olmadığına göre sorun yok bence." Piç gülümsememi takındım.Bir dakika morardı mı o hahaah qapaq.Off daha iki durağım var lanet. "Bana dik dik bakmayı kesicek misin ?" "Hmm,sanırım hayır.Nereye gidiyorsun ?" "Sanane" Bu tramvay neden daha hızlı değil ?? "Sen sananeden başka laf bilmez misin ?" Yemin ediyorum mal bu çocuk. "Aslında biliyorum ama az önceki gibi morarıyorsun." Double qapaq.Yüzüme zafer gülümsemesi yerleştirdim.Sonunda Topçular'a gelebildim ve lanet tramvaydan indim.Berk'in sesiyle ona döndüm "Görüşürüzmek üzere." "Tövbe de kafir." Okyanus'u görünce sevinçten dans edicektim nerdeyse hızlı adımlarla yanına ulaştım."Napıyon lan" Okyanus her zaman ki Okyanus,aynı öküz. "Berk'i görmeden önce iyiydim." "Siktir et Berk'i.Akşam ki maçı izledin mi ?" İzledim tabii.Nasıl koydu öyle Drogba." Konuşa konuşa otobüs durağına geldik.Çok geçmeden otobüs de geldi zaten.Yol boyunca her zaman ki gibi mal mal konustuk kahkahalaratıp etraftakilerin bakışlarına maruz kaldık."Duracağa bas keko." Okyanus'un sesiyle irkildim,ama hemen kendime geldim noldu diye sorar bu salak "Tamam lan ne bağrıyorsun." "Sus be bağırdım sanki." Otobüsten indik Metin hocayı gördüm bi selam verelim ayp olr .ss .ss. Okyanus'la aynı anda "Hocaaaaaam günaydın." diye çığırdık.En azından Metin hoca bize insan gibi cevap verdi.Metin hocayla da konustuk sınıfa gird- oha oha oha oha o ne lan öyle bildigin taş Savaş'ı bile geçer bu.Savaaaaaş pabucunu şuandan itibaren dama attım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RUH İKİZİM
ChickLit"Beni bir çocuk için böyle bırakıcak mısın ?" Beni bir çocuk için bırakması inanılır gibi degildi özellikle de kardeşim dediğim insan bana bunu yapmamalı. "Yapmam gereken bu özür dilerim." "Dileme özür falan tamam mı özür falan dileme ben seni çok y...