Merhaba gençler, bizi hala okuyan varsa size sesleniyoruz. Öncelikle özür dileriz. Liseye yeni başladık ve ortama ayak uydurmak bizim için biraz zor oldu. Denizcilik lisesindeyiz ve okulun abartmıyoruz %80'i erkek, 500 kişilik okulda 50 kız var. Gerçekten çok üzgünüz dediğimiz gibi hala bizi okuyan varsa haftada bir bölüm paylaşmaya çalışacağız. Takipte kalın.
-mavicanavarlar
Bölüm Parçası: Mehmet Günsür - Eylül Akşamı
Saat gece 2.30 ben hala uyuyamadım düşünüyorum Okyanus neden böyle yaptı onun Özgür'ü ne kadar çok sevdiğini Taha'dan ne kadar nefret ettiğini en iyi ben bilirim bu yaptığı o kadar saçma ki bir nedeni olmalı Okyanus bırak o pisliğe ilk öpücüğünü vermeyi günahını bile vermez of düşünmeyim düşünmeyim diyorum ama olmuyor kesin bir şey var kesin mesaj atsam mı acaba yok uyuyodur şimdi yok ya uyumuyodur hay sikeyim böyle işi ya.
Banane lan ben onun yaptıkları yüzünden uyuyamıycağım o kıçını devirip yatıcak.
-Gönderilen: Arafat Maymunum
"Uyuyor musun?"
-Gönderen: Arafat Maymunum
"Hayır"
-Gonderilen: Arafat Maymunum
"İyi sevindim en azından bi vicdanın varmış !"
-Gönderen: Arafat Maymunum
"Ya Mavi sen yapma bari"
-Gönderilen: Arafat Maymunum
"Okyanus neyi yapmayayım Allah aşkına neyi yapılmıyacak bir şey bıraktın mı sabahtan beri düşünüyorum işin içinden çıkamıyorum bu yaptığının bi sebebi olmalı yani olmaz yapamazsın sen nolur anlat bana yanında olurum hadi söyle bana lütfen"
-Gönderen: Arafat Maymunum
"Bi sebebi yok bu zamana kadar hata etmişim ben Özgür'ü hiç sevmemişim sende üsteleme artık yarın dersanede görüşürüz ben yatıyorum. Bu arada yarın ben dersaneye tek gidicem mesaj atma telefon sessiz de hadi sana iyi uykular"
İyi uykularmış sensin iyi uykular napıcam ben ya of acaba Ekine mi mesaj atsam sacmalama Mavi mesaj atmaya yüzün varda sanki
Dıtdıt
Hay ben bu banka mesajl-lan Ekin mesaj atmış oha
-Gönderen: Şapşalım
"Uyuyor musun ?"
-Gönderilen: Şapşalım
"Nası uyuyabilirim ki ? Ekin bak bu gün olanlardan sonra benimle görüşmek istemezsen anlarım yani sonuçta Özgür senin kardeşin gibi benim yüzümden onu karşına alman saçma olur"
Lütfen hayır desin lütfen lütfen Allah'ım hadi
Dıtdıt
-Gönderen: Şapşalım
"Saçmalama bu senin hatan değil Okyanus'un hatası neden seninle konuşmamazlık yapayam ki ?" hahayt be bi an ödüm koptu.
-Gönderilen: Şapşalım
"Bu arada Özgür nasıl ?"
-Gönderen: Şapşalım
"Nasıl olabilir ki bu olanlardan sonra berbat halde"
-Gönderilen: Şapşalım
"Haklısın neyse yeter saat nerdeyse 3 oldu yarın dersane var uyuyalım artık"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RUH İKİZİM
ChickLit"Beni bir çocuk için böyle bırakıcak mısın ?" Beni bir çocuk için bırakması inanılır gibi degildi özellikle de kardeşim dediğim insan bana bunu yapmamalı. "Yapmam gereken bu özür dilerim." "Dileme özür falan tamam mı özür falan dileme ben seni çok y...