Seviyor mu ?

158 7 5
                                    

Arkadaşlar geciktiği için çok özür dileriz bir daha ki bölüm en kısa zaman da gelicek.Ve unutmadan bir sürü yazım hatası olabilir çünkü imla kurallarını tanımayan ikii tane yazarınız var :D Keyifli okumalar.

                                                         ~EKININ AGZINDAN~

Lanet olsun şu telefonu bulan adamı

"Alo ?"

"Ohoo abicim sen hala kalkmadın mı ?" bende diyorum beni bu saatte başka kim arar tabii ki canım arkadaşım !!!

"Ne var lan ? " Bu çocuk gerizekalılıkta mastır yapmış resmen.

"Nasıl ne var lan unuttun mu bugün dersanenin ilk günü" hadi be

"Hassiktir ben onu tamamen unuttum neyse yarım saate geliyorum"

"Bi zahmet."

"Siktir lan kapat telef-"dıtdıtdıt amina koyayım Özgür senin iyice huy edindi bu malda telefonu suratıma kapatmayı giyeceklerimi rastgele seçtim saçlarımı dağınık bıraktım çünkü böyle daha havalı dermişim üşeniyom olum şimdi iki saat onları kim düzeltcek.Vay be yeni rekor on dakikada hazırım. Evden kulaklığımı takıp çıktım müzik çaların rastgele düğmesine tıkladım. 'Skillet - Monster' şarkısı çalmaya başladı , hastayım olum bu adamların sesine. Bi mal garip garip hareketler yapa yapa yurüyo bunu yapan sadece iki kişi olabilir ya bizim mahallenin delisi İsmail ya da Özgür bana doğru yaklaşınca onun Özgür olduğundan emin oldum.

"Lan gerizekalı niye mal mal yürüyon doğru düzgün yürüsene."

"Ya kardeşim Okyanus’u düşünüyom oğlum açılcam ama beni sevmiyo diye korkuyom." aaa yeter!

"Hay amk ne Okyanusmuş tamam güzel kız seviyosun git konuş işte mal mısın nesin." size daha önce bu çocuk mal demişmiydim.

“Hee öyle kolaydı işte." şu konuyu hemen değiştirmezsem patliycam neyse ki imdadıma otobüs yetişti ALLAH’IM sen büyüksün. Bütün yol boyunca Okyanus’u dinledim.

"Yeter amk yeter Okyanus Okyanus Okyanus bi sus lan." bana doğru döndü gözlerini kıstı.

"Kardeşim aslında bir de Mavi var Okyanus’un kardeşi gibi benim Okyanus’um kadar güzel nerdeyse onu da sanamı yapsak ?" sanki beni bilmiyo ben bi kızla sadece aşık olursam çıkarım.

"Mal mal konuşma angut bir de onu da sanamı yapsak diyo sanki kendisi Okyanus’la sevgilide."

"Deme lan öyle belki ilerde olur."uff bütün otobüs yolculuğu böyle geçti. Dersaneye geldiğimiz de Özgür sonun da sustu,oturup konuşmaya başladık 10 dakika sonra Özgür gözlerini kapıya dikti sanırım Okyanus geldi. OHA LAN !?!?!? O yanında ki melek mi insan olamaz o valla kesin melek gözlerimi ayırmadan onları izledim. Tam 35 saniye kızla bakıştık lan gözlerin de kayboluyodum nerdeyse bu kadar uzakta olmamıza rağmen gozlerinin mavisi beni etkiledi.

"Yeseydin kızı" Özgür’ün sesiyle irkilip kendime geldim.

"Saçmalama lan." bana inanmadı yani ben olsam bende inanmam o ayrı bi konu gerçi. Gözlerimle etrafı taradım evet be bizim yanımızdan başka bos yer yok Özgür, ben -adının mavi olduğunu tahmin ettiğim ama benim için melekten farkı olmayan kız- Okyanus şeklinde oturduk. Okyanus :

"İlk ders murat hocanın dimi lan ?"

Özgür hemen lafa atladı.

"Aynen aynen -bana dönüp- katıdır biraz ama iyidir."dedi. Yanımda ki melek "Katı mı adam resmen taş"deyince biraz bozuldum. Ona ne ki adamın taşlığından o sadece dersi dinlesin yeter. Ardından hoca geldi hem hiçte yakışıklı değilmiş ki kimi kandırıyosun Ekin adam taş gibi. Ders bitsin…ders bitsin…ders bitsin. Sonunda zil çaldı bende fırsattan istifade tanışmak için hemen lafa atladım.

RUH İKİZİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin