YIK ŞU DUVARLARI

15 1 0
                                    

İnsanlar hep bir telaş içinde
Hayatın oyununa bulanmış çoğu...
Kimileri kendilerine eğlenceler bulmuş
Kimileri saçma bir şekilde bitap düşmüş...
İnsanlık nerede?
Ya güven?
Otobüste otururken düşünüyorum.
Herkes birbirine yabancı
Ve herkes birbirine nefretle bakıyor.
Bir tebessüm zor geliyor bize
Şu ön yargılar olmasa keşke.
Gözlerim doluyor işte.
Selamı bile vermez olduk şimdi
Kardeşlik diyorduk hani?
Hani sevmeliydik!
Destek olmalıydık!
Sadece yumuşak bir şekilde uyarmalıydık.
Kavga çıkarmadan ve bağırmadan
Ama şimdi kan denizi oldu etrafımız
Üzdüğümüz kişilerin kanlı gözyaşlarıyla doldu çevremiz
Ne çok hata işledik?!
Ne çok üzdük?!
Bir özür borcumuz var,
Zamanı geldi artık verilecek,
Ve tekrardan sevindirilecek
Bir tebessüm borcumuz var,
Zamanı geldi artık verilecek
Ve nefret dolu bakışlar sona erecek...
Korku ve nefret duvarları var içimizde
Yıkmayalım diye gizlenmiş.
Bir örtü var üzerinde,
Görmeyelim diye.
Çok geç olmadı mı sence de?
Yık şu duvarları!
Çünkü o duvar beynini kemiriyor
Ve seni yanlış yola sürüklüyor.
YIK ŞU DUVARLARI!
 
Kardeşlerim, Mü'min ümit ve korku arasında olmalıdır.. Ümit ediyorum ki İSLAM bu dünyaya hakim olacak... Ümit ediyorum ki insanlar birbirlerine saygılı olacak. Şu an acımasızca dökülen kanlar bir hiç uğruna delmedi yerleri. İslam ülkeleri niye sömürülüyor? İslam ülkeleri niçin birlik olamıyor? Hangi sebeple başka ülkelerin boyunduruğu altındalar? Şanlı Kudüs niye bizim değil? Yoldaşlarım, dindaşlarım lütfen tarikatlarımızı ve şeyhlerimizi bir kenara bırakıp sadece İSLAM ÜMMETİ'ni düşünelim... Niye tek yumruk olamadık çok aşikar değil mi? Yıllarca bizleri kışkırttılar:Türk,Kürt, Arap;Sünni, Şii, Alevi diye.Bizi içten yok ettiler... Kemire kemire aramıza ayrılığı soktular oysa biz kardeştik. Bizi birbirimize düşman yaptılar amaçları ;bizi oyalayıp ne mal varsa sömürmekti başarılı da oldular ne yazık ki. Evet bölündük, paramparça olduk, hırpalandık ama sizleri özlüyorum, birlik olduğumuz vakti düşlüyorum bizim cami sizin cami demeden aynı çatı altında namaz kılmak istiyorum. Adalet olan bir dünya istiyorum içinde huzur ve güven olan biliyorum çok şey istiyorum. Ve yine biliyorum bu dünya kafirlerin cenneti, müminlerin cehennemidir. Zaten ben bu dünya da zevk ve sefaya dalıp ahireti unutalım demiyorum. Birlik olalım diyorum, dirlik olalım diyorum İsrail tanklarına birer taş da biz atalım diyorum. Mısır'ın sokaklarında adaleti haykıralım,Doğu Türkistan için de dua edelim,zulme uğrayan mazlum kardeşlerimiz için, onların prangalara vurulmuş hayali için boş durmayalım diyorum... Batı'yı gözümüzde yükseltmeyelim, onların medeniyet diye bize yutturdukları ülkelerinde gayri meşru ilişkilerin son noktaya kadar ulaştığını, sözde bilgili olan halkının çoğunun Türkiye'nin nerede olduğunu bilemediğini, hapse giren birinin hapisten çıktıktan sonra daha kötü işler yaptığını, hoşgörülü olan ülkelerin Peygamber Efendimizi (s.a.v)aşağılayıcı dergi çıkardıklarını, peçe yasağını kaldırmak için çabaladıklarını, BBC kanalında dinimizle alay ettiklerini, onlarla konuşsan yüzünüze gülümseyecek ama arkanızdan laf edecek kişiler olduğunu, evcil hayvanlarıyla yatıp kalktıklarını hatta nufüslarına geçirdiklerini ve onların büyük çoğunluğunun bizleri terörist olarak gördüklerini unutmayalım... Bizler,ALLAH (c.c)'IN VAHİY YOLUYLA PEYGAMBER EFENDİMİZ (s.a.v)'E İNDİRİLEN DİNE,KİTABA İNANANLARDANSAK NİÇİN İNANDIĞIMIZ DİNİ İNKAR EDENLERE ÖZENİYORUZ?!
SİZCE DE BURADA BİR GARİPLİK YOK MU?

UYAN EY GENÇ! Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin