ARAMIZDAKİ FARK

14 2 0
                                    

Çocukken dediler ki: "Türk kadını dik durmalı, başını öne eğmemeli, göğsünü gere gere yürümeli, bu ülke bize şehitlerimizin armağanı.".. Peki bunları söyleyenler şu ayeti hiç duymamışlar mı?!
" Gurura kapılıp insanlara burun kıvırma, ortalıkta çalım satarak yürüme ;unutma ki Allah gurura kapılıp kendini beğenen hiç kimseyi sevmez (Lokman suresi 18.ayet)"
Derler ki "Türkiye çağdaş bir toplum çünkü hürriyet vardı ve olacak". O halde neden dinimizi kısıtlamaya çalışıyordunuz, neden çarşaf ve peçeyi kaldırdınız? Çağdaş olmak dinden soyut bir hayat mı yaşamak demek? Yanılıyorsunuz İslam olmadan bu ülke felah bulamaz. Hayır! Sizin önünüzden kapalı bir bayan geçmesine tahammül edemiyorsunuz kapa sözlerle bizleri rencide ediyorsunuz. Hep tutturmuş "21.yüzyıldayız" diyorsunuz... Sanki zaman ibadet etmeyi alıkoyacak! Neyi bekliyorsunuz? Göklerin yarıldığı ve yıldızların döküldüğü vakti mi? Hayat'a kör bakıyorsunuz. Oysa şu doğanın güzelliğine bakan bir müslüman "Rabbim ne kadar güzel yaratmış. " der. Siz "Ne kadar güzel." dersiniz.Aramızdaki farkımız işte bu. Derler ki "Benim kalbim temiz. Ameller niyetlere göredir"...Nerden biliyorsunuz kalbinizin temiz olduğunu açıp baktınız mı? Bir de hadisimizi kötü amellerinize yapıştırıyorsunuz.Doğrusu Allah kalplerin gizlediklerini bilir.

UYAN EY GENÇ! Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin