O zi normala ....lojic ca doar asa e la noi ....stateasm linistite (eu cu Lavinia si Elisabeta)ehh...el a inceput sa filmeze si cum sa nu fie Pascu in prim plan ehh trajedieee si s-a dus la Geanina Marcela si a incepu sa o f#ta waleeu veol ce mai vrei ...
Eu:Suntem o clasa de veolatoriin serie ( si sa va aduc aminte este o carte facuta la misto pentru a va pune zambetul pe buze ...si chiar s-a intamplat acest lucru )...
Marcela :Pascuuuuuu ce dracu' ai haaa ...
Apoi cu mare placere si satisfacut de Marcela s-a dus la Eliza siiiiiii bagaggagaga tare daoo daooo di parcare ...si baga baga bine ...(si mai departe nu mai stiu scz :)) )
Eliza: Bai esti prost?
Eu: Da..., de ce intrebi?
Eliza: Fa esti proasta ...?!
EU: Sa vezi ce proasta iti dau ca =nd o sa mi se "uple paharu' " o sa ti-l spar de fata .... ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo...mmm da ...cu#va care esti te calaresti cu toti ....mai rau ca Ioana (o alta c#va di clasa a 6-a care e insarcinata...da un copil scapat din mana)
George filmand asta ...apoi Pascu se duce la DUTA (Calmuc Daniela )...si ii face acelasi lucru ..
Chiar daca nu are legatura cu George nu aveam cum a fac doar un capitol ..sau mai multe cu acelasi titlu...bayyy
CITEȘTI
Colegii mei sunt niste idioti
HumorMmm da alta carte ...despre colegii mei idioti mm bn doar unii dintre ei..ha pa pwp..