Daca as sta si v-as povesti totul de la coada la cap, sunt sigura ca nu m-ati crede!
Deci sa incepem cu inceputul XD
Am mai adus vorba despre Pascu, colegul nostru tampit, care nimeni nu-l suporta! Deci, *fara deci* cu cateva saptamani inainte sa terminam clasa 8-a el si u George, s-au apucat sa faca videoclipuri , cu Pascu in prim-plan!
Mai pe scurt, sarea ca o maimuta in calduri de pe o banca pe alta si scotea niste sunete de imperechere care pentru protectia urechilor voastre nu pot sa le redau!
Deci->
Pascu:WAili...Duta,,,, oh Belu, Belu , Belu,* si deschide geamul si scoate capul*Sa ma arunc?
Iar atunci Lavinia>
Lavinia: Da arunca-te odata si mori!
George care filma murea de ras!
Mai depare nu mai spun ca cred ca Lavinia a explicat deja situatia pe profilul ei , Moon_2512, oricum cand am avut cursul festiv, doamna ne-a luat telefoanele , si prostii nu au sters videoclipurile, si profele au vazut tot ce faceam noi, adik ei,!
Sa fi vazut ce fata faceau, nu mai puteau de ras, dar totusi au sters baietii videoclipurile, ca si-o luat in freza de la diriga!
Si cam asta s-a intamplat in ultimele saptamaini de scoala, pacat ca nu am inceput cartea cand eram in cls a 6-a sau a 7-a , ca chiar aveam ce sa zic, pacat ca nu prea mi le mai amintesc!
Byeeee!XD
CITEȘTI
Colegii mei sunt niste idioti
HumorMmm da alta carte ...despre colegii mei idioti mm bn doar unii dintre ei..ha pa pwp..