,,Mio nedělej to bude průser"
,,Ann nebuď posraná ten hajzl Ryan musí trpět",,Fakt spí ?"
,,Jo neboj"
,,Fajn teď nebo nikdy",,Co když se mu něco stane?"
,,Bude mít tak možná pomlácenej obličej, ale Ann on mě šikanoval 3roky to je oproti tomu fakt maličkost a neboj všechno je vypočítaný",,Nejezdí tu vlaky, že ne?!"
,, Kolikrát ti budu opakovat, že to mám vypočítaný"
,, Já jenom že mám blbej pocit a ty moc dobře víš že mám vždycky pravdu"
,,Jo neboj ",,Mio?!Ty už jsi to pustila?"
,,Ne...Teď jsem ho zapoutala"
,,Slyšíš to co já?!"
,,Vlak!!!!!!"
,,Vyndej ho rychle z toho auta!!"
,,Ann doprdele já se snažím nejde to"
,,Zdrhej dělej!!",,O tom se nikdo nikdy nesmí dozvědět slib mi to Ann"
,,Neboj nikdy nikdo "Vzbudila jsem se zase na ten samej sen. Jestli si teď myslíte že to byla jenom noční můra tak se pletete. Todle totiž byla tvrdá skutečnost.
Po tom co jsem se vzpamatovala jsem se šla umejt a namalovat známé to všichni ....
Po tom co jsem ze sebe tak nějak udělala člověka tak jsem se šla oblíct.
Nejsme zazobaný, ale ani chudý takže se nedivte jak se oblíkám...
Vzala jsem si na sebe spodní prádlo (jak jinak než Calvin)
Na to černý, uplý kalhoty. Pak Adidas šedý tričko a mikinu. Na nohy superstary a šla jsem dolů ...,,Ahoj mami" pozdravila jsem mamku a dala pusu na tvář .
,,Ahoj Mio, budeš snídat ?"zeptala se mě jako každý ráno , ikdyž věděla odpovědět.
,,Ne nebudu nestíhám, už mi volala Ann kde jsem takže jdu Pá" odpověděla jsem při obouvání bot a hledání klíčů od auta. Pak už jsem slyšela jak pozdravila.
Nasedla jsem do auta, nastartovala a vyjela k Ann.Když jsem dojela k ní tak jsem už slyšela ty keci.....
Miluju ty její chytrý řeči o tom že jsem nezodpovědná a bla bla bla. Fakt jako moje matka.Ann sedla do auta, ale nic neřekla vypadala jako duch.
,,Ann co se děje?" Koukala na mě pohledem, kterej jsem viděla jenom v ten večer. Ano v ten co jsme ho zabili.
,,Dneska je to rok..Rok od toho co jsme ho zabili Mio pochop že jsme zabili člověka" Nevěděla jsem co jí na to říct.
,,Nikdo o to neví a vědět nebude" řekla jsem klidně, ale při tom jsem byla úplně v prdeli. Já Mia. Ta holka, která byla šikanovaná. Ta která teď psychicky šikanuje Justina Drew Biebera. Ta která zabila jeho nejlepšího kamaráda.
Ano ještě jsem volná.Dojeli jsme před školu a všude byla výzdoba, ale ne ta normální školní, ale taková ta jakože na pohřbu chápeme se ne.
Šli jsme s Ann po chodbě když v tu ránu do mě narazil Bieber. IDIOT
,,Ty kreténe dávej pozor kudy chodíš"
,,Pro_pro_promiň já nechtěl fakt promiň" řekl koktavě. Líbí se mi jak se mě bojí.
,, Dneska tě nechám, když je to rok, ale je to jenom dneska."
,,A.a.ano" řekl ani se na mě nekoukal a odešel. Je asi o dvě hlavy vyšší než já a bojí se mě. Od ty doby co nemá Ryana tak je jinej...Takovej chudáček takže si s ním můžu dělat co chci.Po celém nudném dni ve škole kterej jsem zase prospala si šla dát věci do skříňky a nastartovat auto.
Přijela jsem domů a čekole mě mile překvapení papírek a na něm stálo
Mio
Jela jsem na služební cestu. Vím že je to už po 2. za tenhle měsíc, ale tak no co. Peníze na dva týdny máš v šuplíku je tam tak nějak na jídlo a ty tvoje nákupy. Kdyby ti došli tak PIN od kreditky znáš. Jestli tu budeš pořádat nějakou tu tvojí párty (obě víme jak to dopadá) tak to prosimtě ukliď. Tak pá a nic nepodpal❤Takže fajn uf, že už je pátek. Napsala jsem Tweet že je dneska party u nás. Očekávám fakt velkej zástup lidí, od tý doby co jak už jsem říkala zemřel Ryan jsem jak to říct, abych nezněla jako narcis.... Jsem nejoblíbenější holka na škole.
Šla jsem se vysprchovat a udělat všechno proto, abych vypadala dobře. Vlezla jsem do sprchy. Znáte to jak vlezete do sprchy a uvolnite se tak že se málem neudržíte ani na nohách. Umyla jsem si vlasy a celé tělo vylezla ze sprchy vysušila vlasy, vyžehlila, namalovala jsem se oblíkla si spodní prádlo, který bylo slazený do černo červena, takový to prádlo pro děvky známé to. Hledala jsem svoje černý šaty těsně pod zadek ale nemohla jsem je nikde najít šla jsem teda k mamce do šatníku a co tam nenajdu úplně nový šaty na kterých stojí ,,ty černý jsem ti vyhodila a věděla jsem, že se sem půjdeš kouknout takže tady máš ode mě nový musíš mě milovat ❤
Mám nejlepší mamku na světě. Byli to červené šaty s černými detaily. Vzala jsem si je a k tomu černé lodičky.Začali chodit lidi a já pustila muziku. Nosili různý flašky chlastu . Všichni jich měli minimálně 10 no jo naše škola ochlastů. Když jsem viděla Ann nemohla jsem uvěřit s kym to tam jde to je Bieber ona se baví s Bieberem no to snad ne. Neboj Mio určitě to je jenom náhoda, nebo mu vyhrožuje. Jo jasný a, že mu strká jazyk do krku to bude taky náhodou.....Počkat co co že teď udělala ...... to snad ne ..to přehnala.......ta je blbá. Šla jsem za ní a chytla jí za ruku. Vtáhla jsem ji za roh a hádejte co byla fakt úplně na šrot....Jak jinak, když jdeme na party tak se zlíská hned na první dobrou fakt.... Nechala jsem ji tam a šla tancovat.
Nechala jsem se unášet hudbou a začala pohybovat boky do rytmu najednou jsem ucítila něčí ruce na mích bocích. Ignorovala jsem to a tancovala dál najednou jsem cítila jak mi dýchá na krk a jeho vůně znám jí a to dobře.... Ne Mio neblbni přeci se odstěhoval do Evropy co by tu dělal. Nedalo mi to a musela se otočit, když jsem si otočila koukala jsem jako nějaká vyvoraná myš. Jeho oči zkoumaly každý kousek mě, nemůžu tomu uvěřit on on se mi vrátil, po tak dlouhý době ......
No tak jako ahoj všichni 😂😂asi pochopitelně je to můj první příběh 😂a ty kecičky okolo všichni známe ❤😂takže doufám že se to bude líbit ❤❤
ČTEŠ
Jsem lepší než TY
Randomznáme ty ohraný příběhy Justin šikanuje holku Justin někoho zabije a prostě Justin je ten nejhorší 😎 ale co když to bude naopak ...... Mia 17ti letá brunetka, která byla dříve šikanovaná Justin 19ti lety blonďák, který dříve šikanovali Miu, ale te...