Came !!!! Začala jsem ječet přes celý barák, ale pochopitelně to nikdo neslyšel jenom lidi který ode mne byli tak na čtvrt metru.
Vidím se s klukem kterýho jsem neviděla 2 roky.
Kamarád kterej byl pro mě víc než kamarád. Přesně byli jsme kamarádi s výhodami, pak odjel a já byla šikanovaná.
Věděl o tom že mě šikanovali, ale neví o tom že jsme ho zabili.
Šli jsme spolu k bazénu. Povídali si o všem možném. Koukali do nebe na hvězdy a smáli jsme se tomu, že tam jsou různé kraviny.
Otočil se na bok a koukal se na mě, na každý kousek mého těla , najednou se objevil nade mnou.
,, Jsi krásná" řekl a koukal mi do očí.
Začal se naklánět ke mně blíž a blíž.Začali jsme se líbat ale já se necítila moc dobře . Odtáhla jsem se od něj a a běžela dovnitř.
Seděla jsem na schodech a čekala jestli by si někdo nechtěl povídat, protože jsem se nudila.
Už jsem se zvedala, ale najednou na mě někdo zavolal, koukla jsem nahoru a tam stál Bieber, ukazoval ať jdu nahoru.....
Po asi pěti minutách mu došlo, že jsem nehorázně líný prase a že těch schodů je na mě moc takže bych je nevyšla.Přišel ke mně, koukal mi do očí a najednou se mi přisál na rty.
Odtáhl se ode mě.
,,Jsi krásna" řekl a koukal mi furt do očí. Nemohla jsem to už vydržet a přitáhla jsem si ho k sobě blíž. Zase jsme se začali líbat. Líbali jsme se tak dlouho. Lidí chodili okolo nás . Seděli pili spali a tak dál.Odtahli jsme se od sebe a dýchali jako po maratonu.
Dal mi pusu na nos a odešel.
Byla jsem jako socha, nehýbala jsem se a nevěděla co si o tom všem mám myslet.
Šla jsem na horu do pokoje a usla.
..............
Ráno jsem se probudila v docela dobrém stavu.
Umyla jsem se namalovala a oblékla se do nových, čistých věcí.Porozhlížela jsem se po druhém patře jestli tu není moc velký bordel.
Nebyl dalo se to.
Šla jsem se kouknout dolů, ale na schodech jsem potkala Biebera.Spal tak tvrdě, že kdyby u něj bouchala bomba tak se otočí řekne ať drží hubu a spí dál.
Aaaa moje myšlenky se konečně probraly. Sedla jsem si na něj obkročmo a žačala mu dělat cucáka.
Nějak neprotestoval, využila jsem toho a udělal velkýho jak lívanec. Ano i při takových věcech myslím na jídlo❤Vzala jsem liháč a napsala mu na krk ,,nemáš zač,, vyfotila si to na instagram a šla dál.Došla jsem tu dlouhou cestu dolů a rychle jsem se otočila. Bylo to tu jako na smeťáku. Koukla jsem se na hodiny a řekla si že bych jako mohla začít.
......................
Po asi tak 5 hodinovém uklízení toho všeho jsem si objednala jídlo.Zazvonil zvonek a pro mě to byl zvuk boží... Vzala jsem si pizzu a šla si sednout ke stolu. Vzala jsem si jeden kousek chtěla jsem si kousnout ale v tu chvíli mi začala nahoře téct sprcha. Šla jsem s pandvičkou v ruce nahoru a bála jsem se jak malá bubáka pod postelí.
Přišla jsem do koupelny tedy před dveře. V tu chvíli se voda zastavila . Po dvou minutách se už ta osoba blížila ke dveřím .
Napřáhla jsem se a když jsem praštila toho dotyčného tak jsem myslela že umřu smíchy....Já jsem praštila polonahýho Biebera do hlavy pandvičkou. Smála jsem se půl hodiny on se zatím brobouzel z toho šoku.... Začal vydávat to jeho nechutný sarkastický ,,HA HA,, koukla jsem na něj pohledem a chtěla ho seřvat, ale něco mi v tom bránilo. Vstala jsem a pomohla mu vstát.
Šli jsme po schodech a já si jenom představila Biebera ještě v těch dveřích jak koukal když se mu tam objevila ta pandvička před ksichtem .
Přišli jsme dolů a já si sedla k MOJI pizze a on si normálně dovolili vžít MOJÍ MOJÍ M O J Í pizzu, no tak to chlapec posral.
Koukala jsem na něj pohledem jestli to myslí vážně ale on si v klidu kousl .... Vrhla jsem se na něj a chtěla jsem mu jí vytrhnout z ruky ..... Proč jsem tak malinká nedošáhla jsem nahoru do oblak kde měl ruku . Sedla jsem si a dělal uraženou .
Po tom co odešel jsem si lehla na gauč a přemýšlela jak jsem se to sakra chovala. já jsem se s ním normálně bavila což není dobrý.
Jela jsem po Facebooku, když v tom se objevil odkaz na jedno video rozkliklaj sem ho a já jsem se mohla normálně jít zabít, to video trvalo 19 minut a víte co tam bylo? Já a Bieber jak se líbáme .... Oni nás natáčeli . No to si že mě děláte srandu.
Poslal jsem ho kamarádovi Alexovi jestli by to nešlo smazat.
Když bylo video smazané byla jsem nejšťastnější člověk kterej muze existovat.
Asi jako kratší čast, ale ta co jsem měla skoro napsanou se mi smazala takže jsem na to neměla nervi 🤗🙄🤔
ČTEŠ
Jsem lepší než TY
Randomznáme ty ohraný příběhy Justin šikanuje holku Justin někoho zabije a prostě Justin je ten nejhorší 😎 ale co když to bude naopak ...... Mia 17ti letá brunetka, která byla dříve šikanovaná Justin 19ti lety blonďák, který dříve šikanovali Miu, ale te...