2 част

34 4 0
                                    

  Джесика беше много красива и умна, затова в живота и имаше толкова момчета.  Година след като се запознахме, тя се събра с Джейсън. Запознах се с него и до ден днешен не мога да кажа нищо хубаво за него. От мига, в който го видях разбрах какъв е. Правеше се на интересен, само за да се хареса на Джеси. Водеше я в супер тайните изходи на мола, които бяха просто за евакуация. Постоянно я предупреждавах какъв е, но тя не ми вярваше.

Един ден тя ми каза, че са се разделили и аз и натяквах, че съм права. Обеща ми да не повтаря повече тази грешка.

Но познайте какво се случи 10 месеца по-късно. Вече живееше във Франция и си говорехме по видеочат и тя ми съобщи, че има гадже. Кевин. Той беше сравнително популярен, благодарение на една страница във фейсбук. Не го познавах лично, но имах идеята какъв е. Щом ми съобщи, че не са се виждали, а само говорят по месинджър, направо полудях. Ядосах се, защото знаех какво ще стане. Щеше да и обяснява колко много я обича, след което тя ще се размекне и той ще я зареже, за да се чувства зле. И се получи.

Не разбирам защо никога не ме слуша. Кевин се превърна в една от най-обсъжданите ни теми. Един ден толкова се беше ядосала...чакаше го да заспи за да приеме поканата на Вероника, момичето, което той харесваше, във фейсбук. Искаше да и пише, за да я предупреди какъв е.

Вече беше 00:54, когато нервите ми не издържаха и му писах "Лягай си". Той не разбра какво имам предвид ( разбираемо, предвид умствените му възможности).  Писахме си 20минути, само защото исках да го нахраня. Накрая си легна, но Джес не и писа, защото не искаше да се занимава с армията04.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 07, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

^TEEN DRAMA^Where stories live. Discover now