Takže ehh............. no moji přezdívku uslyšíte v příběhu ehh.......... no prostě vám teď povím příběh od začátku až do konce.
Já nejsem vrah!Počkat vždyť tohle není od začátku!Tak od znova.
Tak jdu první den do téhle vysoké školy.Jak už jsem říkal tak moje(pro ostatní)jméno uslyšíte v příběhu a nebudu to dál zdržovat.
Jdu první den na vysokou školu.
No udělal jsem si tam "pár" kamarádů a potom začala hodina matematiky a já dostal vynadáno za to,že jsem přišel pozdě do učebny paní učitelka mi říkala Honzo,Jarku nebo jak se vlastně jmenuješa já se jmenuji jinak tak mi začala říkat kubula a ostatní mi tak začali říkat taky. No jenže no bylo to nejlepší.Potom začala fyzika a z ní jsem dostal za pět. Potom v angličtině přírodovědě a v dalších předmětech to bylo v pohodě. Ale jak jsem šel domů tak jsem nevěděl kde bydlím. Naštěstí na každém domě byla cedulka s nápisem kdo tam bydlí. Tak po půl hodině jsem svůj dům našel. Ještě předtím než jsem šel spát jsem se kouknul na Facebook kdo co píše.
Moje máma:Mám tě ráda synku.
Jeden můj kamarád:Viděl jsem paní učitelku jak na ulici kouří!Potom jsem šel spát.
________*_________=_________*__________
DALŠÍ KAPITOLA VÝJDE DNES NEBO ZÍTRA A JÁ BUDU RÁD ZA KAŽDÝ ☆NEBO💬 222 slov#
ČTEŠ
(Cringe edice) vrah ve škole #1
غموض / إثارةjdu první den do školy a vůbec nevím co se děje právě teď...