2. Laughing Jack

407 26 1
                                    

Alex běžela na policii s domněnkou, že je to nějaký vrah, který ví o jejím dětství. Když však vypověděla u policie vše co se stalo, policie ji brala za blázna.

,,Paní, myslíme že potřebujete pomoci. Pojďte s námi, my vám pomůžeme. Všimli jsme si, že máte velké kruhy pod očima.."

Alex si vydechla a myslela si že je v bezpečí.
Policie ji posadila k nim do čekárny.
Jedna policistka v jiné místnosti zavolala na psychiatrii.

,,Takže přijedete za patnáct minut? Dobře. Budeme se snažit ji tu udržet, jak jen to půjde. Dobře.. Nashledanou."

Alex to neslyšela, přemýšlela o tom, co se stalo v jejím bytě. Byla vyděšená ale zároveň už i klidná z toho, že jí policie pomůže.
Pootočila hlavu k jednomu policistovi a chytla se za bolestivý krk. Nechápala, jak může někdo mít tak velký stist.
Otočila hlavu zpátky koukala se do země držíc si přitom rudý krk.
,,Bolí?" Řekl hlas vedle ní který se následně zasmál.
Alex zařvala a spadla na zem.
,,Taky tě zase rád vidím." Řekl Jack a vstal ze židle.
Policie okamžitě přiběhla za Alex a ptala se jí co se stalo.
Alex se snažila říct co se děje, ale marně. Policie nikde nikoho jiného neviděla, Jacka viděla jen Alex.
Policisté se chtěli ujistit, že osoba neutekla nebo se někam neschovala, tak prohledali kamerový záznam. Nic tam neviděli, jenom panikařit Alex.
Alex jim vysvětlovala že je to celé špatně, že stojí za dveřmi. Ale policie ji stále uklidňovala tím že tu nikdo není. Po chvíli na dveře někdo zaklepal.
Alex čekala jestli na to policie zareaguje, myslela si že je to Jack. Radši zacouvala.
Policie otevřela dveře, ale Jack tam nebyl.
Byla tam nějaká paní.

,,Konečně jste tady.. Alex, teď jděte s touhle paní, určitě vám pomůže."
Řekla blonďatá policistka a usmála se na Alex falešným výrazem.
Alex se zeptala kdo to je, nechtěla nikam chodit. Chtěla zůstat sedět a modlit se aby to byla jen noční můra.

,,Jsem doktorka Emily Woods a ty teď musíš jít se mnou Alex, ať chceš, nebo ne. Chci ti pomoct a jsem si jistá, že ty pomoc potřebuješ."

Alex byla vystresovaná, nedošlo jí, že je to doktorka z psychiatrické léčebny.
Vstala ze země a nakráčela si to k doktorce, která se na ní usmála.
Alex to uklidnilo, ale ne na dlouho.
Po chvíli slyšela všude Jacka, jeho smích, kroky, škrábání na zdi, bouchání. Alex začala řvát a brečet.
Pak už jen viděla jak doktorka volá nějaké může, kteří jí následně píchli nějakou injekci.

Další část je tu :D

Bojíš se?Kde žijí příběhy. Začni objevovat