Dahyun'nun anlatımından
Yüzümü asmış etrafa bakıyordum. Ah ne diye korku filmi seçmişlerdi ki? Ben izleyemezdim, rezil olacaktım! Ah Sana bende MarkSana'yı reel yapacaktım bugün! Got7 ile birlikte korku filmi izlerken korkudan Jackson'a sarılıp aramızda bir şey olacağını sanmıştı, ama Jackson benim o halimi görüp soğumazsa iyidir. Gözlerimi Sana'ya çevirdiğimde Momo ile birlikte hangi korku filmini seçiyorlardı bir gün o korku filmlerini camdan atacaktım! O kadar çok korku filmi vardı ki ama onlar daha iki tanesini izlemişlerdi.
Oturduğum koltuktan kalkıp mutfağa ilerledim Mina ile Jihyo Mısır yapıyorlardı. Mutfaktan çıkıp salona gidip koltuğa oturdum. Kapının çalmasıyla kalkmayıp oturdum. Ah kapıyı açan yok mu? Oturduğum yerden kalkıp kapıyı açtım.
"Hoşgeldiniz"
"Ne beklettiniz ya!"
Ah ben açmasam daha da bekleyecektiniz Yugyeom. Kapıyı kapatıp salona geçtiğimizde
"Oo korku filmi mi seçiyorsunuz bizde alacaktık da sizde vardır diye almadık."
Diyen Bambam'a somurtarak baktım.
"İyi ki almamışsınız bizde bir kutu dolusu korku filmi var!"
Niye ben hariç herkes gülmüştü? Ben gülmüyorum ama? Mutfağa gideceğim sırada Momo'nun seslenmesiyle durdum,
"Dahyun bu korku filmini mi izlemek istersin? Yoksa bunu mu?"
Kaşlarımı çatıp Momo'ya bakıp Bambam'la Mark'ın arkasındaki yastığı alıp
"Momo bu yastığımı kafana yemek istersin? Yoksa bunu mu?"
Dedim. Yastıkları tekrar arkalarına koyup mutfağa geçtim.
"Jihyo unnim ben izlemesem olmaz mı?"
"Olmaz Dahyun hep beraber izleyeceğiz."
"Ama rezil olurum ben!"
"Olmazsın merak etme"
Tzuyu çikolata uzatıp,
"Al Dahyun unni çikolata mutluluk verir"
Dediğinde somurtarak verdiği çikolatayı aldım. Çikolataya dayanamıyordum mutfağa Jeongyeon geldiğinde gözlerimi ona çevirdim.
"Film hazırmış sizde hazırladınız mı?"
"Evet hadi Dahyun sende içicekler olan tepsiyi al gel içeri."
Tepsiyi alıp yavaş adımlarla salona girdim. Bir dakika Sana Nayeon'nun yanında mı oturuyordu! Tepsiyi hızla masaya bırakıp
"Sana bir gelir misin bir şey diyeceğim"
Dediğimde kalkmasıyla kolundan tuttum.
"Jb oppa sen Bambam'mın yanına oturur musun?"
Evet Mark oppa'nın yanı boştu artık. Sana'yı Mark oppa'nın yanına oturtup.
"MarkSana reel"
Diyerek hızla Jihyo'nun yanına oturdum. Mark oppa'nın yanından başka oturacak yer yoktu heyo! Gülerek Sana'ya baktığımda yanımdaki kişiyi işaret etti. Başımı çevirip baktığımda bir yanımda Jihyo vardı diğer yanımda ise Jackson! İyice rezil olacaktım ha? Film başladığında gözlerim yarı açık yarı kapalı şekilde televizyona bakıyordu. Aniden gelen sesle hızla ellerimi kulaklarıma götürüp bastırdım. Çığlık atmamak için sarf ediyordum, gözlerimi tekrar televizyona çevirdiğimde gördüğüm şeyle çığlık atarak hızla ayağa kalkıp salondan çıkıp lavaboya girip kapıyı kilitledim. Amanın o neydi öyle?
Yavaş yavaş sakinlediğimde aklıma demin yaptıklarım yeni yeni geliyordu. Ben buraya gelirken çığlık atmıştım değil mi? Ah rezil oldun işte! İzleyemem ki ben en ufak şeyde korkan çığlık atan bir kızdım ben. Lavabodan çıkıp mutfağa girdiğimde bir adet Jeongyeon karşımdaydı.
"Hadi gel Dahyun burada beklemeyeceksin değil mi?"
Aslında bekleyecektim.
"Yok canım ne beklemesi bende salona geçiyordum şimdi."
Dediğim gibi mutfaktan çıkıp istemeye istemeye salona gittim. Herkes gözlerini açmış filme dalmıştı gözlerimi televizyona çevirdiğimde çığlık atmamak için ellerimi dudaklarıma götürüp bastırdım.
"Dahyun yürüsene artık"
Demesiyle gözler bana çevrilmişti. Ellerimi hızla dudaklarımdan çekip Jihyo'nun yanına oturdum. Aklıma gelen fikirle kaldığım odaya gidip kulaklığımı alıp
'Got7'nin Never Ever'
Şarkısını açıp kulaklığı kulağıma takıp içeriye tekrar salona döndüm. Kimse farketmemişti farketmezde inşallah. Filmi izliyormuş gibi görünmek için gözlerimi yarı kapalı yarı açık şekilde televizyona çevirdim. Artık hep böyle yapabilirdim. Ama yalnız bu şarkıda dans etme isteği geliyordu! Birinin filmi durdurmasıyla kaşlarımı çattım hey neden durdurdunuz izliyordunuz işte ne güzel? Jihyo unni bana dönüp kulağımdaki kulaklıkları çıkardı farketmişti!
"Dahyun!"
"Efendim Jihyo unni?"
"Ama hep beraber film izliyoruz şarkı dinlemek ney?"
Sana'nın gülmesiyle kaşlarımı çatıp ona baktım.
"Ben izleyemem ki!"
"Hangi şarkıyı açmış?"
Gözlerimi Momo'ya çevirip
"Never Ever"
"Neyse hadi izleyelim şu filmi"
Dediği gibi filmi başlattı. Bu filmi izlemek istemiyorsam eğer uyuyacağım! Uyursam film için uyandırmazlar ya? Uykum da gelmeye başlamıştı başımı geriye yaslayıp gözlerimi yumdum. Kendimi uykuya teslim ederken başım birinin omzuna düşmesiyle Jihyo'nun omzudur diye umut ederek uyudum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GOTWİCE | Texting
Short StorySana 'GOTWİCE' grubunu kurdu. Sana Mina ve 14 kişiyi ekledi. | Eğlence amacıyla yazılmış bir kitaptır kitaptaki her şey hayal ürünüdür. | •Yayınlanma tarihi: 28.03.2017•