Korku Filmi |13|

744 37 12
                                    

Sana'nın anlatımından.

Gözlerimi etrafta gezdirdim. Her şey hazırdı Dahyun koltuktaki yastığı alıp kucağına koymasıyla hızla kaşlarımı çattım!

"Dahyun yastığı geri koy! GOT7 ile BTS gelicek dağınık olmasın ev!"

Gözlerini devirip bana baktı,

"Ah bir yastığı kucağıma aldım bu dağınıklık mı oluyor Sana?"

Tamam bir an heyecan yapmış olabilirim. Ne yapayım ben bizimkiler hem GOT7 ile hemde BTS ile shipliyordum. Şimdi ise hem GOT7 gelecek hem BTS. Çok heyecan yaptım!

"Olsun olsun geri koy."

Yanaklarını şişirip yastığı geri koyduğunda derince nefes alıp verdim. Ah nerede kaldılar? Çok heyecan yaptım sakin Sana! Hey bir dakika içecekler nerede? Gözlerimi büyütüp hızla mutfağa gittim.

"Jihyo içicekler nerede?! Yok mu? Bitti mi? Olmaz olamaz bitemez!"

"Sakin olur musun Sana? İçecekler buz dolabında. Dışarı çıkartmadım sıcak olur diye."

Oh şükürler olsun.

"Hey GOT7 ile birlikte film izlediğimizde bu kadar heyecan yapmamıştın?"

"Ay tabi ki heyecan yaparım canım! Çünkü ben sizi hem GOT7 ile hem BTS ile shipliyorum şimdi iki grup ile beraber film izleyeceğiz tabi ben filmi izleyemeceğim çünkü kimler reel oluyor diye etrafa bakacağım!"

Gözlerini devirip cipsleri plastik kaplara koydu.

"Ah şu Sana ile shiplemeleri!"

Kapı çaldığında hızla oturduğum sandalyeden kalktım!

"Geldiler geldiler!"

"Kapı sesini duyduk Sana!"

Ah niye tersliyor ki? Neyse shipliyeceğim diye kızıyor her halde. Mutfaktan çıktığımda salona geçtim GOT7 gelmişti.

"Hoşgeldiniz!"

"Hoşbulduk! Bu sefer hangi korku filmini izliyoruz?"

BamBam'ın sorduğu soruyla Dahyun iyice yüzünü düşürdü.

"Bence bütün korku filmleri saçma biz hadi vazgeçelim şu korku filmi izlemekten?"

Jackson hızla öne atılıp,

"Olmaz olmaz korku filmi izleyelim!"

BamBam gülerek,

"Jackson sen şu TWICE ile beraber korku filmi izlediğimizden beri daha çok sevdin korku filmini?"

Ay tabi sever korku filmi izlediğinde Dahyun uyuyor Jackson'da onu kaldığı odaya götürüyor. Ayayay acaba DaMin mi reel olacak JackHyun mu? Tzuyu elinde BTS albümleriyle birlikte salona girdiğinde hızla gözlerimi Yugyeom a çevirdim.

"Hey BTS mi geldi?"

Yugyeom yüzünü düşürüp

"Yok GOT7 geldi Tzuyu!"

Kıskandı. Tzuyu elindeki albümleri masaya bırakıp koltuğa oturdu.

"Hey Dahyun sende imzalatmayacak mıydın BTS albümlerini?"

Jackson kaşlarını çatıp hızla konuşmaya atıldı

GOTWİCE | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin