Weer een nieuw hoofdstuk. Hope you like it :) love ya
P.O.V Esmée
We zitten nou een half uur in de auto en ik verveel me nu al, ik heb al mijn tijdschriften al uit. Ik besluit om mijn muziek op te zetten. Ik plug men oortjes in mijn telefoon en zet Nicki Minaj. Na een half uur zeggen men ouders dat we er zijn. Ik stap met tegenzin uit en loop naar men ouders die gewoon rustig in de auto blijven zitten. 'Gaan jullie niet even mee naar binnen?' 'Nee schat wij moeten slapen, we moeten er morgen weer vroeg uit'. 'Oke doei'. 'Doei schat, tot over 8 weken. Heb veel plezier bij Harry'. 'Ja zal wel'. Ik loop richting de voordeur en hoor de auto van men ouders al wegrijden. Pff daar gaan we dan. Ik bel aan en hoor een hoop gegil.
P.O.V Harry
'Hee jongens er komt voor 8 weken een meisje logeren hier'. 'Wie is dat dan. Is ze knap?' Vraagt Niall gelijk. 'Dat is de dochter van vrienden van men ouders. Ik weet niet of ze knap is want ik heb haar al best lang niet gezien, mijn ouders waren vroeger altijd veel bij haar ouders of haar ouders waren veel bij ons in ieder geval ze waren veel bij elkaar'. 'Maar waarom heb je dan nu geen contact meer?' Vraagt Liam nu. 'Nou toen ik 14 was had ik geen zin meer om mee te gaan met men ouders, en zij dacht er dus hetzelfde over, zij kwam ook niet meer mee als haar ouders bij ons kwamen'. 'Nou wel leuk dat ze komt'. Bemoeid Zayn zich er nu ook mee. 'Ja klopt'. Stemt de rest in. Ik hoor een auto wegrijden, dat zal vast Esmée zijn. De deurbel gaat. 'Ik ga wel, dat zou vast Esmée zijn'. Ik loop naar de deur en adem nog 1 keer diep in en doe de deurklink omlaag. Ik kijk men ogen uit. Jeetje ze is echt veranderd. In positieve zin, ze is echt knap. 'Zo mag ik nog naar binnen of laat je me buiten slapen?' Vraagt ze bot. 'Ja hoor kom binnen, de jongens zijn er ook'. Antwoord ik aardig ten minste dat probeer ik. 'Ok'. Ze zet haar twee koffers in de gang en doet haar jas uit. Ze loop de woonkamer in en gaat op een stoel zitten. 'Jongens dit is Esmée, Esmée dit zijn Liam, Zayn, Niall en Louis, misschien ken je ons wel maar dat weet ik niet zeker'. 'Ja hoi, en nee ik ken jullie niet'. 'Wil je wat drinken of eten'. Vraagt Niall aan Esmée. 'Ja ik wil wel wat drinken'. 'Wat wil je?' 'Wat hebben jullie?' 'Sinas, cola, ice tea'. 'Doe maar sinas'.
P.O.V Esmée
Niall loopt naar de keuken om mijn sinas te pakken. Even later komt hij terug met sinas en een zak chips. Hij ploft naast me neer en trekt de zak open. Niall lijkt me een aardige jongen, hij is eigenlijk de enige met wie ik gepraat heb. Maar ja ik zal met de rest ook nog wel praten. Als ik mijn sinas op heb vraag ik 'Waar is mijn kamer ik wil graag mijn spullen uitpakken en gaan slapen'. 'Ik loop wel met je me'. Zegt Harry. Wat hat ik ook anders verwacht, dit is zijn huis nou eigenlijk een villa het is echt enorm, ookal heb ik alleen de woonkamer en de gang gezien. Ik loop achter Harry aan en pak mijn koffers die nog in de gang stonden. 'Laat mij maar'. Zegt Harry als hij ziet dat ik met die dingen aan het kloten ben. 'Ik kan ze heus zelf wel dragen ik ben geen klein kind die bij alles geholpen hoeft te worden'. Maar helaas het is te laat Harry pakt de koffers van mij over en loopt naar boven naar de 1e verdieping. Hij loopt op de gang en stopt bij een deur. 'Hier is je kamer'. 'Dankje'. Ik pak de koffers en doe de deur open en gelijk weer dicht. Ik hoor dat iemand de trap weer afloopt. Ik wil muziek opzetten als ik erachter komt dat men telefoon nog beneden ligt. Ik zucht en loop weer naar beneden. Als ik beneden kom kijken ze me allemaal raar aan. 'Wat'. Vraag ik aan ze. 'Niks hoor, we dachten alleen dat je ging slapen'. 'Nee blijkbaar niet he'. 'Nee dat zien we, maar wat doe je hier dan'. 'Ik kwam even men telefoon halen'. 'Oke'. Ik pak men telefoon en loop weer naar boven. Kut welke kamer was het ook al weer. Ik moest natuurlijk weer de deur dicht doen, als ik nou slim was geweest ( en dat ben ik niet ) had ik hem open laten staan. Ik open elke deur die ik tegen kom. Ik open de eerste deur. Nee niet mijn kamer. De tweede deur. Een badkamer. De derde deur. Gelukkig mijn kamer, het was niet zo lang zoeken. Ik zet mijn muziek op en begin mijn koffers uit te ruimen. Na een half uur ben ik klaar en pak ik mijn laptop en ga op Facebook. Er klopt iemand op mij deur. 'Mag ik binnenkomen'. Vraagt een jongen achter de deur, echt geen idee wie het is. 'Wie ben je, als je Harry bent mag je weg gaan'. 'Nee ik ben Harry niet ik ben Niall'. Ik zucht. 'Kom maar binnen'. De deur gaat open en Niall stapt naar binnen. 'Hee'. Zegt hij een beetje onzeker. Zal hij onzeker zijn, geen idee. 'Hoi'. Zeg ik terug. 'En vind je het tot nu toe een beetje leuk?' Vraagt hij terwijl hij gaat zitten op de rand van mijn bed.
P.O.V Niall
Ik loop richting de kamer van Esmée. Wow ze is echt knap. Ik klopt op de deur. 'Mag ik binnenkomen?' Het duurt even voordat ik een reactie heb. 'Wie ben je, als je Harry bent mag je weg gaan'. 'Nee ik ben Harry niet ik ben Niall'. Zeg ik terug. Ik hoor een diepe zucht uit haar mond komen. 'Kom maar binnen'. Ik loop naar binnen. 'Hee'. Zeg ik, he verdorrie het kwam er weer super onzeker uit. 'Hoi'. Zegt ze terug. Ik loop naar haar bed toe en ga op de rand zitten. 'En vind je het tot nu toe een beetje leuk?' 'Mwah, ik ben hier net 2 uur ofzo maar ik vind het nog niet echt super leuk. Begrijp het niet verkeerd, ik vind jou een leuke jongen maar de rest moet ik denk ik nog leren kennen'. 'Nou dat is eerlijk. Je zult de rest zeker nog beter leren kennen'. 'Dat hoop ik'. 'Ga nu maar lekker slapen, dan zie ik je morgen weer'. Ik sta op en loop de kamer uit. 'Niall'. Hoor ik uit haar kamer komen. Ik loop terug en doe de deur open. 'Ja'. 'Slaaplekker en tot morgen'. Glimlacht ze'. 'Haha dankje, jij ook'. Ik sluit de deur en loop naar mijn eigen kamer, en doe mijn kleren uit en loop naar de douch, die ik deel met Esmée. Normaal heb ik hem helemaal voor mezelf, maar omdat Esmée er is deel ik hem met haar. Niet dat ik dat erg vind maarja. Ik poets mijn tanden en loop terug naar mijn kamer. Ik ga in bed liggen en binnen now time van ik in een droomloze slaap.
Een nieuw hoofdstuk, wat vinden jullie ervan tot nu toe? Love ya :) x
JE LEEST
I love you or not? // One Direction fanfictie
FanfictionEsmée is enigst kind. Haar ouders vertellen haar dat ze op vakantie gaan maar dat ze niet mee mag. Ze moet naar goed vrienden van haar ouders, maar of Esmée daar zo blij mee is. Worden ze vrienden? of gaan ze elkaar nog meer haten? of wordt het miss...