Chapter 3

200 3 0
                                    

P.O.V Niall 

Ik wordt wakker van een heerlijke geur. Ik stap uit bed en loop er op af. Ik loop richting de keuken en zie Esmée heerlijke eitjes maken. 'Hee, je bent wakker'. 'Ja dat klopt'. 'Vind je een eitje lekker?' 'Ik vind alles wat eetbaar is lekker'. Ze lacht. 'Haha okee, handig om te weten'. Ze draait zich om en gaat weer verder met koken. Ik pak vast 2 borden en leg ze op tafel. Even later is Esmée ook klaar en legt ze het eitje op mijn bord. Ze komt aan tafel zitten en pakt een wit broodje. 'Wil jij geen eitje?' 'Nee, niet zoveel zin in'. 'Okee'. Ik eet mijn eitje op en loop naar boven, ik pak wat kleren en schoon ondergoed en loop naar de badkamer. Zet de douche aan en stap eronder. Ik zeep me in en na 5 minuten stap ik onder de douche vandaan. Ik droog me af en doe mijn schone kleren weer aan. Ik pak de gelpot en pak er een klodder uit en smeer het in mijn haar. Ik poets nog even mijn tanden en loop naar beneden. Beneden zie ik Esmée voor de tv zitten, ik ga naast haar zitten en kijk mee. 

P.O.V Esmée 

Ik zit beneden tv te kijken al Niall ook beneden komt en naast me komt zitten. Ik sta op en loop naar boven. Ik trek de inloopkast open en pak een skinny jeans en een leuk shirtje, ik pak ook schoon ondergoed en loop naar de badkamer. Het ruikt hier helemaal naar mannen deo, wat ook niet zo gek is omdat Niall net gedouched heeft. Ik kleed me uit en doe de deur voor de zekerheid op slot. Ik draai de kraan open en als die op temperatuur is stap ik eronder. Ik zeep me in en spoel het na een tijdje weer af. Ik zet de douche uit en pak mijn ondergoed en bh en doe het aan. Ik doe ook mijn skinny jeans en mijn shirtje aan en kam mijn haar nog even door. Ik doe het in een hoge paardenstaart en doe nog even mijn mascara op. Als ik naar beneden loop zie ik dat alle jongens beneden zitten. Ik ga op een stoel zitten en tover mijn mobiel te voorschijn. Ik kijk even op Twitter en voel dat iedereen mij aanstaart. Ik kijk op van mijn telefoon en de jongens kijken snel weg. Ik kijk weer terug naar mijn telefoon en lees wat tweets van mijn vriendinnen. Ik beantwoord er een paar en zet op Twitter. "Weer een nieuwe dag, hoop dat deze snel voorbij gaat". Ik sluit Twitter af en open Instagram. Ik scroll door wat foto's heen en zie er uiteindelijk een foto van mij en mijn beste vriendin, ik antwoord erop en sluit dan ook Instagram af. Ik bedenk me dat ik nog helemaal niet gegeten heb. Ik loop naar de keuken en pak een bolletje uit de kast. Ik snij hem open en doe er hagelslag op. Ik pak een bordje en loop terug naar de woonkamer. Iedereen kijkt gelukkig naar de tv, ik heb namelijk geen zin om veranderwoording af te leggen. Ik ga weer op de stoel zitten en pak mijn mobiel weer. Ondertussen eet ik mijn broodje op en open ik Facebook, eens kijken of daar wel iets leuks te beleven valt want hier is het adembenemend stil, je hoort alleen de stemmen van de tv. Opeens staan de jongens op en lopen weg zonder iets te zeggen behalve Niall. Hij loopt naar me toe. 'We hebben vanavond een onverwachts concert heb je zin om mee te gaan? Het hoeft niet als je het niet wilt'. 'Best'. Ik sta op en loop achter Niall aan naar de auto. 

P.O.V Louis

Toen Esmée in de keuken was werd Liam opgebeld dat er vanavond een onverwachts concert was. We wachten nog even met gaan omdat Niall had voorgesteld om Esmée mee te nemen. Als we zien dat Esmée haar bolletje op heeft lopen, ik, Liam, Harry en Zayn alvast naar de auto omdat Niall aan Esmée gaat vragen of ze mee wil. Omdat ze eigenlijk alleen nog maar met Niall heeft gepraat. Als we 5 minuten in de auto zitten. Komen Niall en Esmée aanlopen. Ze stappen allebij achter in. Ik zit achter het stuur en Liam zit in de bijrijdersstoel. Zayn en Harry op de achterbank en Niall en Esmée daar weer achter. Ik start de auto en rij richting het stadion. 

P.O.V Esmée 

Na een half uur wat wel uren leek te duren zijn we eindelijk bij het stadion aangekomen. Ik stap als laatste uit en loop richting de groep. Er staan al allemaal fans te wachten totdat ze naar binnen mogen. We lopen naar binnen en de jongens moeten hun kleren passen. Na een half uur zijn ze eindelijk klaar met kleren passen, jeetje wat kan Harry irritant zijn zeg. De jongens hebben hun gewone kleren weer aangedaan want ze moeten nog naar de soundcheck. Ik zit hier een beetje doelloos op de bank te kijken. Na 2 uur zijn ze eindelijk klaar met de soundcheck. Ze lopen naar binnen. Niall komt naast me zitten. 'Wat ga je eigenlijk voor opleiding doen?' 'Ik heb geen idee. Wist ik het maar'. 'Waarom wordt je geen model'. 'Ja hoor tuurlijk, daar ben ik veel te lelijk voor'. 'Niet zo praten over jezelf, je bent prachtig'. Ik begin lichtjes te blozen. 'Je kan ook visasist worden, dan kun je bij ons komen werken'. 'Nou denk het niet, ik zit nu 8 weken met jullie opgescheept en er zijn er pas 2 dagen van voorbij, denk je nou echt dat ik het ik zeg maar wat 2 8 maanden met jullie vol kan houden'. Niall kijkt een beetje gekwetst. 'Haha grapje ik vind het nu niet echt leuk maar misschien komt dat nog'. 'Ik weet het wel zeker'. Zijn gezicht klaart al een beetje op. 

Na het concert gaan we naar huis. Het was echt geweldig, ik had nooit verwacht dat die jongens zo gek konden doen op een podium. We zijn net thuis aangekomen en ik loop gelijk door naar boven, ik ben echt kapot. Ik trek mijn pyjama aan en kruip in bed. Dag 2 voorbij nog een heleboel te gaan. Ik val al snel in een droomloze slaap.

I love you or not? // One Direction fanfictieWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu