6-Dans ve Biz

39 11 0
                                    

Iyyyy onla bir gün geçirmiştim spor bile yapamıyordu ama nasıl iyi bir vücud u vardı hiç bilmiyorum. ve bu gün reklam filimi çekmek için gelen dansçılar ile provmız vardı onları izlemek için salona indik müdür bozuntusu da gelmişti klip te hintlilerin holi bayramını da kullanacaktık. onun için renkli tozlar getirdik kimse görmeden hevesimi almak için birazcık yüzüme sürdüm ve deli gibi dans etim. Ovvv arkamda bir kahkaha sesi YAKALANDIM!!!!! gözlerimi kocaman açıp arkama döndüm ve varun baş belası gülmekten yere oturmuştu. elime bir mendil alarak yüzümü sildim ve yerde oturan varuna bakarak "ne var hiç mi kötü dans eden insan görmedin"

karnını tutup "çok güzel dans ediyordun senin gibi bir kızın dans etmesine gülüyorum"

elimi iki yanıma koyarak "yalancı" dedim

ve hızlı adımlar ile yürüken yine sakarlığım tutumuştu ve yere yapılacağımı sandım ama yanıldım beni kucağına alıp gözlerime baktı içim çok kötü olmuştu ona çok yakındım bedenim onun kucağındaydı.

bana bakarak gülümsedi "sevgili Hayat" dedi.

oo sıra da içreri ne yazık ki mert girmişti ve kafasını önüne eğip "allah muhabbetinizi daim etsin" dedi

ben ise telaş ile kuşağından indim. ve hiç bir şey demeden salona indim arkamdan varun da geldi. müdür "nerdesiniz sizi bekliyorum" dedi

Varun "tozları ayarlıyorduk" dedi

oturup dansçıları izliyorduk aman allahım kız bir facia şeklinde oynuyordu bir an sesiz kalamadan sahneye atladım ve kıza gösterirken kendimi kaybettim biraz zaman geçti müdür ve varun ayağa kalkmış ve beni alkışlıyorlardı şaşkın bakışlar ile onlara baktım dansçılar da alkışlıyordu.

müdür "klip te sen oynayacaksın dansçılar da kimmiş bizde bir Bollywood starı varmış" dedi

Varun ise yanıma gelerek müdüre baktı "bende ona eşitlik edicem bu dansçılara gerek yok bizim arkamızda 15 16 tane dançı lazım" dedi

ben şaşkınlıkla konuşamadım.

müdür bir anda bize sözleşme imzalatı. bu kötü idi artık istesem de bu işten cayamazdım çünkü sözlrşme imzaladım.

ve varun ile prova yaptık.

Devamı sizi çok şaşırtacak... emin olun oy plase 🙏

Sevgili Hayat Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin