Evet günler geçip gidiyor ve bu hayata sadece alışveriş yapıp gardolabımın içine renk kata biliyordum. Müdürün odasında video çeken ve şirkete gönderenlere bakıp değerlendirme yapıyorduk.Son video da aşırı amatörce çekilmiş bir video dikkatimizi çekmişti. daha doğrusu ben hariç bütün kızların ilgisini çekmişti. Komik mizacı olan bu ve sempatik gülümsemesi yarı komik bir video çekmişti. ee yani yakışıklı dediğimiz kadarıyla yakışıklıydı hakkını yemim.müdür "Bu çocuk nasıl" dediğinde bütün kızlar "Harika efendim bu olmalı" diye haykırdı. onlara gülerken birden "Alia hanım bu adamı yarın çağrıcaz ve bu adamdan sen sorumlusun" dedi gözlerimi kocaman açıp "aa ama, ama efendim" dememe kalmadı ki "konu kapanmıştır" dedi her kes dağıldı. Ofise somurtarak girdim arkadan bir dedikoducu kız topluluğu "Ooooo alia kaptın yakışıklıyı" diyerek kahkaha atılar
Onlara dönüp "Ne kadar seviyorum ama bu duruma değil size bakınca"
Alaycı bir şekilde "Neden" diye sordular
Tebesüm ile "Sizin gibi erkek düşkünü değilim allah beni sizin gibi yaramadığı için çok mutlu olduyorum allaha adak mı adasam?" diyerek laf soktum
içlerdinden biri "Seni çok kötü yaparım yelloz" diyince ayağa kalktım "Gel bak kim, kimi ne yapıyor görelim" dedim
birden bire şirketin komik adamı ve benim en iyi arkadaşım mert "Alia sana hiç yakışmıyor bunların seviyesine düşmek" dedi.
ona bakarken kendimi bir sokak kadını gibi his etim geri "Haklısın" dedim ve yerime oturdum sandalyemi kendisine doğru çeken mert "Bu cici kız niye bu kadar gerildi" dedi
onla göz gözgözeydim açıkçası kalbim göğüs kafesinden çıkacakmış gibi his etim. ve ayağa kalktım "Müdür yeni gelecek adamın sorumlusunu ben yaptı, ve bütün erkek meraklısı kızların da ağzına çiklet oldum"
Mert kahkaha atarak "Benim cici kızım buna mı kızmış" dedi
gözlerimi devirerek "Hahaha mert gerçekten çok komik Bildiğin hiç tanımadığım bir adamın bakıcısı olucam"
Şebek şebek hareketler yaparak beni güldürmeyi başaran mert yanağımdan bir makas alarak "İş başına cici kız" dedi
Mert bana küçük bir çocuk gibi davransa da. onun yanında olunca içten güle biliyordum ve her zaman kalbim çok hızlı atıyordu. Yani lafın Kısası ondan hoşlanıyordum aşkık olmamak için pek gözlerine bakmıyorum. ama o beni hep kankası ve brosu olarak görecek. onun için kendime umut vermiyordum.
işimin başına geçip yarın neler yapacağımı not etim. Vee yine iş maratonu bitmişti.
Evime gelip kız arkadaşlarıma olanları anlatım onlar da beni sağ olsunlar can kulağı ile dinledi. odama geçip kendimi yüz üstü yatağa bırakıp uykuya daldım...♥
~~~~~~~~~~⭐ ~⭐ ~⭐ ~~~~~~~~~~~~
Sabah yine telaş içinde uyandım aslında erken uyanmıştım. ama telaş içinde olmak benim hayat felsefem olmuştu. bu gün istediğim gibi giyinmek istedim banane ki sanki bir tek ben mi uyucam kurallara dedim. hem ben bu gün yeni iş arkadaşım ile tanışacaktım, ve onun bakıcısı olacaktım. Ahhhh ne kadar güzel.dalga dalga olan saçlarımı salıp yüzüme pudra sürüp ve bir göz kalemi son olarak bir rimel sürüp farklı bir insan olmadım aslında aynı alia'dı Mavi jeans pantolonumu giyip paçasını hafif katladım. beyaz sıfır kol atlet tarzında bir şey giyip üstüne yarım bir kor çeket giyip beyaz spor ayakkabılarımı giyip siyah spor sırt çantamı da takıp aynaya geçtim "İşte ben ya" diyip salak salak sırıtım. odamdan dışarı çıktığımda ev arkadaşlarım "bu gün işe gitmeyecek misin" diye sordular "yooo işe gidiyorum işte" dedim.
gözleri ile ayaklarımdan başlayıp kafama kadar süzdüler. "Alia bu sen olamasın"
elerimi iki yanıma koyup "Hayır benim alia neden böyle düşünüyorsunuz" dedim.
"Sen çok cool ve çok ama çok güzel olmuşsun diyince "
yine o aptal sırıtmamı yapıp" yaa cidden mi? "
iki arkadaşım da" kime süslendin yeni iş arkadaşına mı "diyince aklıma geldi ben yeni iş arkadaşımla mı tanışacaktım ve biraz erken gitmeliydim. hızlı bir şekilde" benim gitmem lazım "diyip evden çıktım. durağa gitmeyeceğim belediye otobüsü en iyisi ve otobüs durağına gitim. evet otobüs geldi şanslı mıydım neydim?. erken geldi. oturacak yer de vardı. yaşlı çift ne kadar da tatlılar ya birbirlerine aşk ile bakıyorlardı resmen. yine hayallere dalmak istemiyordum. onun için kendi kendime söyleniyordum.Gelmiştim durakta inip bir beş dakika yürüdüm şirkete girdiğimde ilgi ile bana bakan gözler, özgüvenimi tavan yaptı. kızlar neferet ile bakıyordu. birden mert in sesini duyunca arkama döndüm o beni fark eti "Alia sensin demi?" Gülümseyerek "Evet" dedim. yanıma hızlı bir şekilde gelerek elimden tutup beni döndürdü. "Vay be" dedi gözlerimi devirek gülümsedim. "ne oldu ki?" elini çenesine koyup "Çok güzel olmuşsun" dedi bunu Mert'ten duymak hoşuma gittmişti elimi enseme koyup başımı utandığım için eyip "teşekkür ederim" dedim yanağımdan makas alarak "Sevdim yeni tarzını" dedi. masama oturup. yeni iş arkadaşımı beklemeye başladım.
SEVGİLİ ARKADAŞLARIM OKUDUĞUNUZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM LÜTFEN OY VERİN... YORUMLARINIZ BENİM İÇİN ÇOK ÖNEMLİ BEKLİYORUM. Kamile kaya
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevgili Hayat
RomansaTüm masumiyeti ve samimiyeti ile Alia Aşkı bula bilecek miydi 😂Bir kız Bu sıkıcı hayatını Sevgili Hayat yapabilecek miydi? 💖Çok eğlenicez ve kalbimiz okurken çarpacak emin olun...