Powrót do miasta Słońca i atak wściekłego Jednorożca (1)

167 6 0
                                    


Stoję przed drzwiami domu mojego starszego (dokładnie 12 minut) brata... Umm, chyba będzie zły, no cóż w końcu miało mnie nie być parę miesięcy, a w niewyjaśnionych okolicznościach zmieniło się na kilka lat. Kur*a na pewno będzie zły! Podniosłam rękę aby zapukać, ale chwila! Przecież rodzice kupili nam tą willę na spółę, więc prawnie należy też do mnie! Cofnęłam się kilka kroków po czym kopnęłam drzwi z okrzykiem ,,z buta wjeżdżam!''. Drzwi walnęły w ścianę obok, ale niestety zostały w zawiasach. Do ręki wpadł mi kawałek pizzy, mały Mike chyba cały czas stosuje mój patent. Jest to bardzo łatwe, wystarczy przykleić jedzenie do sufitu i gdy ktoś trzaśnie drzwiami to spada mu do rąk! Wiem, jestem geniuszem..

Calum pov

Razem z chłopakami graliśmy na x-boxie kiedy usłyszeliśmy huk. Ziomki odrazu spojrzały na mnie, a ja z miną skazańca zszedłem na dół. Stała tam dziewczyna, bardzo ładna, skądś ją kojarzyłem. Stała na środku korytarza i jakby nigdy nic żarła pizze Michaela. Zeskanowałem ją i wtedy zobaczyłem jej koszulkę... Była ona z logiem Ar Rose i wtedy ją rozpoznałem... Boże, taka gwiazda w naszym domu...

-Chłopaki! -krzyknąłem

Artica pov

-Chłopaki!-krzykną Azjata.

Po chwili usłyszałam jak kilka osób zbiega po schodach. Kiedy mnie zobaczyli stanęli jak wryci.

-Moja ulubiona, hawajska.- powiedziałam po czym wpakowałam sobie gigantyczny kawałek do buzi.

Pierwszy otrząsnął się Mike:

-Oddawaj moją ambrozję, debilko!

-Spierdalaj małolacie!

-Jestem starszy!

-Ale głupszy!

-To ty mi ukradłaś pizze!

-Mój dom, moja pizza!

-Ale!.. uch..

-No sorry, taki lajw.

-Bolało jak spadłaś z nieba, aniele?-zapytał cały czas oszołomiony chłopak z bandanką na głowie.

-Nie, zmęczyłam się wychodząc z piekła.-przewróciłam oczami.

-Idealna...-szepnęli kumple mojego braciszka, jakby ćwiczyli to tygodniami.

-Miki, Wacek przyjedzie za jakieś dwie godziny z moimi rzeczami, zawołaj mnie, ok?-powiedziałam i poszłam do mojego pokoju.

-Stary skąd ty znasz takie laski?-szepnął przystojny blondyn z kolczykiem w wardze.

-To moja siostra bliźniaczka... niestety...

-SŁYSZAŁAM!

************************************************************************************

No pierwszy rozdział, mam nadzieję, że się podoba.

Komentujcie, gwiazdkujcie, nawet możecie hejtować to przynajmniej będę wiedziała co źle robię!

Papatki♥

Siostra Jednorożca//5sosWhere stories live. Discover now