Öyle Böyle Sevinmedim ama. Hemen Nişan , Kına fln... Evlendik. O istemeye gelen çocuk yanına birkaç kişi alıp gelmiş. Elinde Sopalar . Yemek Yiyoruz , Bir bağırtı geldi çık lan dışarı diye. Emaneti alıp çıktım. Falan işte birbirimize bağırıyoruz. Kafamı çevirdim... Bir baktım oda ne ..?
Bizimkiler geliyor ... Ama öyle böyle değil... Kürşat'ın 40 askeri gibi sanki. Ocaktaki Herkez toplanmış. Hemen Koşup tekme tokat daldılar. Ben durun dedim. Hatun içeriye girdi. Eee tabi benim için bir joker bende daldım. Polis geldi. Ayırdı bizi. Ben Ocağa Gidin dedim. Herkez dağıldı. İşe gittim. Hemen Ocaktakilere Telefon açtım. 2 kişi kapının önünde beklesin dedim. Tamam Reis Dedi. İşten Geri Döndüm. Eve Geldim. Bizimkiler Orada... Hadi Siz Gidin Dedim. Tamam Dediler. Bir Silah Sesleri Geldi . Meğerse Solcuların Mekanı Taranmış. Bende Çıktım Dışarı falan... Akşam Yemeği Yerken Kapı Hızlı Hızlı Çalındı. Açtım Neoldu dedim. Reis darbe var dedi ama askerler ikimizi birden aldılar. Eşim Noluyor dedi. Ben Sabah Gelirim içeri girin dedim. Tamam diyip içeri girdi. Sabah Oldu Bizi Sıraya Koyup Teker Teker Dövmeye başladı. Şöyle 16 yaşında bir solcu çocuk korkuyordu. Daha Sonra Mustafa Onun Önüne geçti. Hepimiz yerimizi verdik. Dayaklarımızı yiyip çıktık. Mustafa mahkemelerde gezip durdu. En sonunda firar etti ama nafile. Geri yakalandı. Daha Sonra bir öğrendik ki Mustafa'ya idam cezası verilmiş. Eşimle beraber şok olduk. Gittik . Mustafa'nın babası ağlamaktan gözleri kıpkırmızı olmuş. Konuştuk ama hiçbir şey yapamadık. Aradan 2 ay geçti . Ocakta Mustafa için Tatlı dağıtılıp dualar okundu ... Daha Sonra Biz Bize , Baş Başa Kaldık. . .