Üçüncü bölüm

573 7 0
                                    

Hemen Ocağa Gidip Reislerle Konuştum. Yardım edin Reis dedim. Tamam dediler. Gidip Kızın ailesi ile konuştular. Kızın babası biraz renk değiştirdi. Daha Sonra Tamam Yarın Akşam gelin verim kızı dedi. Hepimiz sevindik . Nereden bilelim bizi Kandıracağını. Akşam kapı çaldı. Açtım kapıyı karşımda o duruyordu. Ne oldu dedim. Babam beni isteyenlere verdi dedi. Hemen emaneti alıp evlerinde gittik. Babası çıktı. Kızın ismini hala bilmiyorum. Sen Kızını bana verecektin dedim. Elim tetikte duruyor. Babası: Senin Gibi Eşkiyaya Kız Vermem dedi. Dellendim. Daha Sonra Reis geldi Neoldu dedi. Bende anlattım durumu. Reis'de şaşırdı. Bağırtı Çağırtılar gelmeye başladı. Bir Gittim. Bizimkilerle Solcular birbirine girmiş. Kıza sen geri geç dedim. Bende girdim kavgayı ayırmak için uğraştım. Eninde Sonunda Ayırdık. Bizimkiler Ocağa gitti. Eski işe devam ettik. Babası güldü gelin içeriye dedi. Girdik biz istemeye gelenler karşımızda oturuyorlar. Kızın babası bakın bu benim damadım dedi. Birden Herkes Şaşırdı. Adam hani kızını oğluma verecektin dedi. Kızın babası vazgeçtim dedi. Sinirlenip bağırmaya başladılar. Reis oradan Bağırdı.
- Benim Canımı Sıkmayın Kalkın Gidin Buradan Dedi.
Bunlar gitti . Hadi Hayırlı Uğurlu Olsun Dedi.

Ülkücü'nün AşkıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin