Pembe Pijamalı Horan

38 2 2
                                    

Eva’nın en güzel anlarıma sıçmasından nefret ediyorum. Bazen Niall’la ilgili olan her şeyimi mahvediyor ve o zaman da ondan nefret ediyorum. Ama onu seviyorum. Hemde çok. Duygusallaşmak da istemiyorum.İsteksiz geldiğim eve mecburen girmek zorunda kaldım. Eve girdiğimiz anda kendimi koltuğa atmam bir olmuştu. Yüzümdeki aptal gülümseme kesin hala suratımdaydı. Ama ben hissedemiyordum. O zaman gülümsemiyor muyum? Ne?

“Eva ben şuan gülümsüyor muyum?”

“Evet salak.”

“Ben neden hissetmiyorum.”

“Çünkü gerizekalısın.”

“Hayatımın en güzel anını mahvettin kaltak! Gelip bana gerizekalı demen haksızlık.”

“Ne güzel anı?”

“Boşver onu. Liam ne işti? O an ‘Oha Liam oha valla sensin. Ciddi olamazsın’ diye üzerine atlamamak için zor tuttum kendimi.”

Eva’yla gülüştükten sonra başından geçen olayların hepsini bana anlattı. Bende Niall’la yaşadıklarımızı ona anlattım. Ne garip bi hayat yaşıyoruz be?

“Valerie asıl düşündüğüm ne biliyor musun?”

“Hayır bilmiyorum.”

“Kes sesini ve beni dinle. Şimdi biz 1 gün önce onların konserine gitmek için para biriktiriyorduk. Şimdi onlarla tanıştık. Hala para biriktirmeye gerek varmı?”

“Bunu hiç bu yönden düşünmemiştim.”

“Cidden bu sorunun cevabını merak ediyorum.”

“Arkamızdan ‘Bizi buldunuz ve parasız konsere gelebileceğinizi mi sanıyorsunuz sürtükler’ diyeceklerse hala para kazanacağız maalesef Eva.”

“Yani ‘Ah canlarımızsınız tabii ki de bedava gireceksiniz’ dedikleri zaman para kazanmaya son vereceğiz öyle mi?”

“Evet.”

Eva gözlerini devirip bana beyinsizmişim gibi baktı. Bu konuştuğumuz konu kesinlikle saçmalıktı. Gerçekten.

“Peki Valerie, Niall’ın telefon numarasını aldın m?”

“Hayır almadım.”

“Akılsız.”

“Her zaman iskeleye geleceğini söyledi Eva”

Eva’yla biraz daha konuştuktan sonra uykumun geldiğini fark ettim. Beraber odaya çıkıp hemen yatağa girdik. Yaklaşık 20 dakika yatakta dönüp durdum. En sonunda Eva ışığı açtı.

“Uyuyamıyor musun Valerie?”

“Evet.”

“Bende öyle.”

“Film mi izlesek?”

“Bence Twitter’a bakalım.”

“Neden ki? Justin Timberlake’le randevun falan mı var?”

“Eva! Sadece bakacağız.”

Bilgisayarı açtım. Yatakta Eva’nın oturması için yer bıraktıktan sonra yerime iyice yerleşerek twitter’a giriş yaptım.

“Vall , Niall’a tweet atsana bak 2 dakika önce tweet atmış. Demek ki online”

“O kadar kişi arasından beni mi görecek Eva?”

“Belki görür”

Ümitsizce Niall’a tweet attım.

“İyi geceler Nialler! Xx”

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 21, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

PIER DREAMSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin