3. "Again?"

336 47 14
                                    

"Jasone?" Promluvila rozechvělým hlasem, slyšela zvuky v pozadí. Hlasitá hudba a hlas ženy.

"Ano zlato?" Jeho hlas se začal zrychlovat, skoro jakoby se mu chtělo vzdychat.

"Tady Amanda, ta ze včerejšího večera." Snad si jí bude pamatovat.

"Takhlem to děláš dobře." Měla pravdu byla s ním žena.

"Promiň to nebylo na tebe, ale co si přeješ?" Promluvil znova, cítila k němu takovou nenávist.

"Potřebuji si s tebou promluvit, nic pracovního." Nemá potřebu mu znova podlehnout jen potřebuje jeho blízkost.

"Až ojebu tuhle kočičku tak přijedu, jsi stále ve stejném hotelu?" Ty jejich vzdychy fakt nejdou přeslechnout.

"Jo jsem." Je možné, že na tu dívku žárlí? Ano je.

"Ještě chvíli a budu." Je to jak porno online, díky bohu bez obrazu. Přesto to vidí živě, jak Jason nemá daleko k vyvrcholení a postříkání jeho děvky.

"Jsem ráda, že mi oznamuješ co právě děláš." Neměla jsem mu volat. Běželo jí stále dokola v hlavě.

"Aspoň slyšíš co spolu budeme dělat večer." Cože? Opravdu si myslí, že se spolu znova vyspíme. Proběhlo Amandě myslí.

"Díky, ale nemám zájem." Lež nebo pravda?

"Věř, že budeš žebrat ať ti udělám dobře." S těmito slovy zavěsil.

"Tentokrát to nebudu já kdo bude žebrat, budeš to ty." Řekla svoji myšlenku nahlas.

Mezitím co si Justin užíval, Amanda přemýšlela nad tím jak ho tentokrát do postele dostane ona.

Došla ke skříni a vyhrabala z ní černý korzet. Dala jí ho sestra na líbánky s Jamesem.Tohle by ho mohlo vzrušit. Pomyslela si a dala ho do kabelky.

Teď má tak dvě hodiny než Jason přijede, né-li déle. Naštěstí je v hotelu vnitřní bazén.

Vzala si na sebe rudé plavky a vlasy si svázala do drdolu.Na plavky si dala dlouhé světle modré šaty bez ramínek, aby přes recepci nemusela jít jenom v plavkách. Do ruky si vzala osušku, mobil a kartu od pokoje.

Zabouchla za sebou dveře od hotelového pokoje, přešla přes recepci a kartou od pokoje otevřela vchod k bazénu. Přes tělo si přetáhla šaty a i s ostatními věcmi je dala na lehátko.

Došla k okraji bazénu a jednou nohou zkusila teplotu vody v bazénu, byla dobrá a tak do něj bez váhání skočila.

Hladina bazénu se rozvířila a kapky vody se rozletěly do všech stran. Vyplavala na povrch a rukou si upravila mokré vlasy.

Po pár kolečkách byla už unavená a zrovna když vycházela z bazénu se místností začala rozléhat ta známá melodie jejího vyzvánění.

Když došla k lehátku na kterém byl položený její mobil na obrazovce uviděla jméno Jason McCann.

Amanda se zhluboka nadechla, přijala hovor a mobil si dala k uchu.

"Tak jsem tady. Kde jsi ty?" Za chvíli spatří znova jeho kaštanové oči a jeho okouzlující úsměv.

"V bazénu, zarezervuj nám pokoj." Tentokrát se má na co těšit on. Pomyslela si v duchu a čekala na jeho odpověď.

"Dobře." Tentokrát hovor zavěsila ona, osušila si tělo a znovu si na sebe vzala šaty.

'Sejdeme se v pokoji 354' Přišla jí esemeska od Jasona.

Ani si neuvědomila, že si zapomněla dojít pro kabelku ve které měla korzet a hned se vydala k pokoji.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Apr 06, 2014 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Bachelorette party.Kde žijí příběhy. Začni objevovat