05-04-2017

2 0 0
                                    

Hallo dagboek, een nieuw dag Jippy. Heb het gelezen van Dick en Jason en vind het niet erg. Toen ik af had gelezen ben ik naar benen gelopen en heb ik Dick een kunfel gegeven Jason was er niet weet niet waar hij was maar ja. Heb samen met Dick tv zitten kijk, ben denk ik in slaap gevallen op de bank want werd waker in mijn bed. Ik werd wakker gemaakt door Jason met een toeter dat was niet leuk ben hem ook heel hard achter na gerent door het hele huis heen. Toen we ging ontbijten heb ik gevraagd waar Jason was hij zij dat die iets had hij wilde niet zegen wat hij had maar ik kom er wel achter. 

Voor de rest hebben we niet veel gedaan vandaag alleen zijn we naar de winkel gegaan voor nieuw kleding want dat had ik echt heel hard nodig. Ik heb ook een mooie jurk gekocht omdat dat van Dick moest we ging winkel in en winkel uit voor en goede jurk. Dick was van "Die moet je aan doen en die maar deze is ook leuk." maar ze waren alle maar te veel kleur ik hou er niet zo veel van. Jason was van. "Dick laat haar zelf kiezen. Dick, Rosa ik wil naar huis. Dick ik heb hoger. O Rosa deze moet je aan doen is heel mooi." Hij was net een klein kind, maar de jurk die hij zeg was een simpel wit, zwart jurk. Echt ik vond hem zo mooi. Ik moest het gewoon hebben en hij paste me ook nog heel goed dus daar waren we ook weer klaar mee. Oja de jurk is voor morgen ik ga dan naar het huis waar Dick en Jason zijn opgegroeid ik weet niet zo even hoe ze alle maal heten maar dat zeg ik moren wel. Meer heb ik niet te vertellen dus is schrijf je moren we weer dag dag. 

(Oops, I'm really slow sorry folks. I hoop you love my story.)  

Rosa's diaryWo Geschichten leben. Entdecke jetzt