04-04-2017

8 1 0
                                    

Hallo Roza, Dick hier ik heb je dagboek gevonden onder je kussen dat is echt heel slim. Maar ik hoop niet dat je het erg vind dat ik hier nu in schrijf. Goed wat hebben we gedaan van daag. We hebben je op gehaald van het wees huis en toen zijn we naar een restaurant gegaan omdat Jason honger had jij ook wel maar je zei niet echt veel dus het was best wel stil aan de tafel maar gelukkig kan ik veel praten over van alles en niets dat zegt Jason en de rest van mijn familie. oke even terug naar het restaurant ik praten en vragen stellen aan jou jij gaf antwoord en ging ding aan ons vragen. ( I do the questions in next part) We hadden het eten op en gingen verder naar ons huis.

Oke ik ga nu wat over me zelf schrijven omdat ik anders niets weet. Mijn naam is Dick/Richard Grayson. Ik ben 32 jaar jong ( I Do not know if it really is truth.) en heb zelf ook in een wees huis gezeten omdat mijn ouders vermoord waren op jonge leven tijd. Ik woonde zelf op een circus. zat zelf niet voor lang in het wee huis Bruce Wayne heeft me al snel in genomen. meer heb ik niet echt te vertellen mischin Jason nog wat maar ik moet wel voor zicht doen jij zit met Jason voor de tv iets te kijken ik zit zelf in de keuken maar ik ga hem vragen.

Hai Jason schrijft nu. Dick heeft mijn gevraag of ik naar de keuken wilde komen wist niet waar om maar niet wel. Terwel ik aan het schrijven ben. Maar nu moet ik wat verzinnen om wat te schrijven agh ik doe ge woon het zelf als Dick. 

Zo mijn naam is Jason Todd Ik ben 22 jaar maar word morgen 23 jaar weet niet wat jullie gaan plannen maar ik denk dat jullie dat aan het plannen zijn. maar ever terug ik heb zelf ook aan de drugs gezetten voor een lang periode Dick en de rest hebben me geholpen zit er soms nog steeds aan maar niet te vaak. Nu gaan we jouw helpen om er af te komen. Oke moet nu stopen je komt zo maar de keuken. je gaat wat eten koken dat moest je en zal je doen dus je wat kunnen we er tegen doen. Ik hoef nu geen eten te koken. Maar goed  ik denk dat je dit vanavond gaat lezen dus dag dag.   

 (Oops two days too late, I forgot hehe sorry. I will  update. the   questions and 5-4-2017 to day. I hope you guys like my Dutch story it let me know.)

Rosa's diaryWo Geschichten leben. Entdecke jetzt