"Apa yg kau tahu!" jimien menjeling lelaki disebelahnya.lelaki itu tersenyum sinis
"Aku tak pernah nak paham perasaan orang" lelaki itu bersuara.
"Encik.Park jimin,sila tinggalkan aku sorang sorang kat sini boleh?" jimien mengeluh.jimin tersenyum
"Aku tahu"
"Tahu apa?"
"Kau kenal aku kan?"
"Erk..erm..maksud kau?"
"Kau tahu aku seorang psychopath(?) kan?"
"Erk?mana ada" jimien menafikannya
"Herm,aku tahu sejak kauorang semua takut dekat kitaorang.semua orang tak takut dengan kitaorang selain korang walaupun korang baru first time masok sekolah ni.bagitahu sape korang sebenarnya?"
"Buat apa kau nak tahu!bkn masaalah kau pon" jimien mula panas.jimien terus bangun dari duduknya dan hendak berlalu pergi tapi tangannya dicengkam kuat oleh jimin
"Sakitlah" jimien memarahi jimin tetapi jimin terus mengheret jimien ke arah sebuah kelas yg kosong.
Jimin melemparkan badan jimien yg kecil itu,jimien sudah pon selamat mendaratkan punggungnya di atas lantai kelas itu
Kelas itu sedikit bersepah dan kotor,lantai kelas itu mempunyai banyak sampah,lumpur yg kotor.bekas rokok dan sebagainya.
Jimien melihat ada sekumpulan lelaki sedang pandang jimien dengan tajam sambil memeluk tubuh mereka.
"A-apa korang nak hah??" jimien sedikit menjerit.ketakutan adalah yg dia rasa sekarang.dia sekarang sedang berhadapan dengan psycho² itu
"Sape korang sebenarnya?"v menyoal sambil menghulurkan tangannya kepada jimien untuk mendirikan jimien.
" apa maksud kau?"jimien menyambut tangan v.namjoon tersengih"macam aku tak tahu!korang ni lain!"
"Aku tak paham langsung cakap kau!" jimien mula panas baran.jaebum mengenggam tangan jimien dengan kuat
"Cakap sekarang sblm kau kena bunuh dgn kitaorang" jaebum mengengam pergelangan tangan jimien dengan kuat.
Jimin memegang bahu jaebum supaya dilepaskan tangan jimien itu.jaebum mengeluh lalu melepaskan tangan jimien.
____________Di kelas
"Wey,mana jimien ni!aku risau lah" kata taecin selepas cikgu mereka pergi.
"Entah,bdx² psycho ni pon hilang masa cikgu mengajar tadi...aku tak sedap hati lah" kata taeyug
"Aku rasa kita patut cari jimien lah" inari memberi idea.taeyug menjeling kepada taehyo yg sedang tidur di mejanya.
"Hoi,taehyo!!bangun" taeyug mengetuk kepala taehyo
"Appo!" taehyo sedikit terjerit.pelajar lain terus memandang taeyug dan taehyo dengan wajah yg pelik.
"Apa!nak kena jugak ke?"taehyo menunjukan penumbuk kepada murid lain.mereka terus mengalihkan kepala mereka seperti asal.
" apa yg kau nak taeyug?"taehyo menanyakan soalan dengan malas.
"Jom cari jimien"
___________________Jimin pov
"Aku nak cakap dengan kau" aku mengengam tangan jimien supaya mengikutnya.yg lain hanya memandang pelik
"Apa kau nak?" jimien hendak melepaskan tangan jimin itu."ikut jelah"jimin menarik jimien ke arah kantin yg kosong.bdx bdx tengah belajar.cuma ada segelintir sahja di kantin itu
Jimin mengarah supaya jimien duduk,jimien mengikut arahan jimin.jimin duduk berhadapan dengan jimien.
"Sape korang sebenarnya" soal jimin
"Maksud kau?" jimien menyoal.jimin mengeluh lalu meraup muka.kini jimin sedikit marah akan perangai degil jimien ni.
"Sape korang semua sebenarnya!" jimin menjerit kuat.jimien terkedu dia terkejut dengan jeritan itu.semua tk pernah memarahinya sampai macam ni dengannya kecuali kim jongkook bossnya..kawan²nya tak pernah mahupun mark hyung pon lagi tak pernah...
"Aku--"
Tbc
Comment✅
Vote✅
Follow✅Thanks kepada yg votemment citer ni...korang memang sporting.i like you all...haha...satu lagi...thanks jugaklah kepada silent readers tu.walaupun korang baca tpi tak votemment author tak kisah.janji korang suka.tapi author L suka orang yg sporting.ok.forget the typo.sorry sbb lambat update.busy memanjang....sorry kalau pelik semacam....hahahahaha.....
Baca citer kawan author,best!
Spy squads- Nisa02L
Psycho squads- Nisatul_02
Queen squads- amachi_02
Reunion- AfIqAh_RoSnI°°°°°bye°°°°°
YOU ARE READING
SPY SQUADS
Acciónkisah tentang 5 orang budak perempuan yg ditugaskan oleh 'IRIES' untuk menyiasat tentang 5 budak lelaki yg telah menjadi suspek kerana telah membunuh seorang puteri raja yg terkenal tetapi betul ke bdx 5 orang lelaki itu pembunuh ataupun orang lain...