După ziua precedentă aveam chef să ies să mă plimb pe plajă. Îmi iau niște haine de la sora lui Vural mă schimb îmi iau telefonul si căștile lui Deniz si o uschesc.(Acum imaginați-va ca pentru tot restul capitolului cântă melodia de la media)
Mă plimbam ușor pe malul mării și îl zăresc pe Vlad care si el făcea același lucru. Mă opresc în fața lui si ma uitam in ochii lui. Acesta se apropie si ma prinde de talie. Eu l-am împins si am început sa fug iar acesta mă urmărea. M-am izbit de Deniz care se uita ciudat la mine. L-am împins si pe el si am continuat fuga. Alergam deja de 10 si ăștia doi tot după mine. Mă opresc brusc și mă întorc la ei. Am început să mă mișc ghidată da muzica. Cei doi nu înțelegeau ce se întâmplă. Am zărit un taxi si am fugit pentru a scăpa. Poate vor să aleg pe cineva dar chiar nu pot! Ii iubesc pe amanadoi! Pe Deniz îl iubesc pentru că se poartă frumos cu mine iar pe Vlad il iubesc deoarece ma simt bine cand sunt cu el. Îmi este foarte greu să aleg pe cineva dar îmi amintesc că și Cristi vrea să fiu cu el. Ce Dumnezeu au toți cu mine! Nu sunt Mia Khalifa! Nu înțeleg ce văd ei la mine! Șoferul ma dus până la hotelul în care era cazat Highman si am urcat repede.
H:-Ce este cu graba asta?
E:-Vlad... Deniz... Cristi...
H:-Te vor toți pe tine nu?
E:-Da...
H:-Eu zic sa alegi pe cineva! Alege pe cineva în care ai încredere și alături de care te simți bine!
E:-Dar nu pot! Am încredere în toți și mă simt bine lângă toți!
H:-Eu zic sa alegi repede pe cineva ca cei 3 muschetari vin după tine!
Eu am început să mă panichez si sa caut un loc în care să mă ascund! Dar nu am fost prea rapidă și ușă se lovește de perete.
V:-Aly eu zic sa alegi pe cineva cât mai repede ca nu vreau să se desfășoare pe aici lupte greco-romane!
E:-Bine! Dacă voi vreți asta așa voi face!! Îl aleg pe...------------------------------------------------------
Zici că-i concurs în pui mei! Voi pe cine credeți că a ales Aly? Spuneți în comentarii.
CITEȘTI
In Lumea Mea(Fratii Munteanu F.F)
FanfictionYoutube-ul este viața ei dar alege sa își împartă viața cu iubirea ei. Când nimeni nu este alături de ea, el o v-a ajuta sa treacă peste tot. Copertă făcută de CatalinaComan.