2

11 2 0
                                    

Sekarang Park Bo Young sudah tiba di bangunan tersegam indah di tengah ibu kota, Big Hit Entertaiment. Menggeletar sedikit kakinya saat melangkah masuk ke perkarangan bangunan itu. Sunyi. Sepi. Kata ada interview?

Staff 1:Ehh, awak nak kemana? Cari siapa kat sini?Hanya orang penting sahaja yang boleh masuk. KELUAR SANA!!

Pboyoung:Erm, saya nak inter--

Xx:Biar dia masuk. Kamu *tunjuk staff 1* YOURE FIRED!!

Pboyoung:Mwo? Ehh janganlah--

Xx:Kamu ikut saya*jinjit tangan Boyoung*

Pboyoung:Andwae! Saya nak interview ni! *tunjuk risalah*

Xx:Mwo? Mana dapat kertas ni? *rampas risalah*Ini sulit tau tak! Hanya staff je yang patut ada benda ni! Kerana kami belum lagi buat announce pasal ni pada rakyat biasa! Kamu jumpa ni kat mana?

Pboyoung:Saya nampak benda ni terbang terbang, jadi saya amik.

Xx:Hmmm,, jadinya kamu ni mesti ada master dan ciri ciri yang kami nak kan? Am i right?

Pboyoung:Emm,, yaa.

Xx:Kamu diterima kerja. Jadi, 10 minit dari sekarang, sediakan teks untuk BTS kerana mereka ada temu ramah khas. Dan lepas tu, kamu mesti sediakan baju mereka dari wardrobe di tingkat 4 apartmen mereka. Mereka sekarang tengah ada treatment muka, 10 minit lagi siap. So, kamu kena cepat! Jemput mereka di Valak's Beauty guna van hitam tu, kunci apartmen mereka, ni. Okay, semua baju dah digosok, just tinggal keluarkan je. Simple right? Emm,, yaa! My name is Taecyeon.

Pboyoung:The hell?

Accepted Love? :BTS-PBoyoungWhere stories live. Discover now