Capitol 1

5 1 0
                                    

Astazi este prima zi de scoala , il voi revedea din nou , cu tot ca nu ma va baga in seama. 

    Suna alarma : Dring ,dring.  Alarma nenorocita , imi intind mana si iau telefonul si-l arunc de pamant. Ma rindic din pat , merg al  baie , imi fac un dus si toate tabieturile , ma intorc in camera si decid cu ce sa ma imbrac: o pereche de blugi skinny negri , un maieu negru cu semnul paci pe el si perechea mea nelipsita de  conversi negri. Cobor scarile si ma indrept spre bucatarie , acolo ma astepta mama cu o farfurie mare de clatite.    

      De afara se aude un claxon de masina , ceea ce inseamna ca Ariana prietena mea cea mai buna a ajuns. Ies din casa  si urc in masina:

 M: Hei , Ari!

Ar: Buna Miri!

M: Ce faci?

Ar: Nu se vede?

M: Mda , la fel de morocanoasa.

   Ne indreptam spre liceu , ajungem in mai putin de 5 minute , fata asta conduce ca o maniaca. El era acolo Aiden si Nick si cu curva de Ana. Isi bagau limba pe gat unul altuia , huu ce scarbosi , dar el e asa frumos , par brunet inchis ca coada unei ciori , ochii albasti ca cerul.

       Trecem prin fata lor , iar el striga:

A: Hei ciudato , ti-a trecut obsesia de mine?

M: N-am fost niciodata obsedata de tine idiotule , esti asa un enervant.

A: Ai grija cum vorbesti , s-ar putea sa o patesti.

M: Hahaha , ce gluma buna , am uitat sa rad , si ce o sa-mi faci mai exact o sa ma bati?

A: Nu e o idee rea.

M: Hai pa , idiotule!

A: Pa ciudato!

Intram in liceu , toti susoteau. Prima ora am matematica , intru in clasa , intra profesoara , iar dupa ea intra Aiden. Ufff nu puteam sa fiu mai ghinionista de atat.

Profesoara: Domnule Aiden te-ai gandit sa ne onorezi cu prezenta?

A: Bla, Bla , Bla , nu ai altceva de facut inafara sa-mi ti mie morala?

Profesoara: Pleaca la locul tau , si nu in banca cu Nick , de acuma vei sta cu Miranda.

    Offf doamne ce-am facut sa merit asta ,  nu e deajuns ca trebuie sa-i vad fata acum mai trebuie sa stau si in banca cu el.

A: Buna iubito , ti-a fost dor de mine?

M: Nu-mi spune asa idiotule , m-ai degraba m-ar calca masina decat sa-mi fie dor de tine.

A: Iubito , ma ranesti , mie mi-a fost dor de tine.

M: Hai lasa vrajeala , cu mine nu-ti merge!

A: Macar am incercat

Timpul se scurgea asa incet , din fericire se suna, am fost prima care a iesit din clasa, in drum spre dulap ma intalnesc cu Ari>

M: Nu o sa-ti vina sa crezi ce mi s-a intamplat.

Ar: Ce?

M:  Profesoara de mate l-a pus pe idiotul de Aidan in banca cu mine.

Ar: Ooo , nu-mi vine sa cred.

M: Mda , nici mie.

Orele s-au scurs si am pornit spre casa

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 09, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

IdkWhere stories live. Discover now