Na bytu ve škole mě probudil rozhlas že přijede nová holka,já jsem zůstala hledět z otevřenou pusou a hned jsem začla přemíšlet jak asi vypadá jestli je chudá nebo bohatá ? ale nechala jsem to plavat ale doufala jsem že to bude v pohodě ale vstala jsem šla se najíst vičistit zuby, a zeptala jsem se jedné mojí kámošky Sofie jestli se těší na tu novou hloku, a Sofie mi řekla že jí ještě neviděla že až jí uvidí tak že mi řekne a já jsem souhlasila .
Potom přišl ten čas a nová holka byla tady . Všichni se seběhly ke dveřím , a náhle se otevřeli dveře a byla tady . Všichni ji začali vítat a my se Sofií jsme stáli na místě a hleděli jsme . Ta nová holka se jmenovala Natali , a potom přišla k nám : ahoj jsem Natali a vy ? Řekli jsme : ahoj jsem Sofie a já Tara , ona : moc ráda vás poznávám Sofie a Taro , my : my tě taky Natali . Paní řediteka mě a Sofii řekla že Natali bude bydlet semnou a Sofií , my jsme mlčeli a přikívli , paní ředitelka řekla : pomoste jí vzít zavazadla , já : dobře . Natali ! co máš v těch kufrech kameny ? Natali nóó věci á , já : co ? Věci řekla Natali . Já : Natali uvnitř nemůžeš mít jen věci sakara ! co tam máš ! ale teť popravdě ! Oki mám tam....knihy a knihy a kniky :D . To je vše . Já zůstanu stát s otevřenou pusou, cóó?! děláš si prdel Natali : hmmm ne ,já : já tě zabiju ! Knihy máš však i tady ve škole ! No ok ale to bylo naposledy jasný ! Natali : oki . Natalu :holky du si ockočit na záchod, my : ok .
Natali na chodbě : musím jít na záchod a naplánovat jak by jsem se jich zbavila . Ale jak ....A proč de Natali na záchod a co plánuje to se dozvíte v dalším díle .
(Omlouvám se za chyby jestli tam jsou )