Etrafta Olanlar

47 2 0
                                    

Ahmet Erdem masadan başını kaldırıp şöyle bir etrafına göz gezdirdi.Sınıfta en önde iki erkek kendi aralarında şakalaşıyor,üç kız oturmuş etraftakileri çekiştiriyor,en önde yalnız başına bir kızda kabe fotoğraflarını önüne almış sessiz sessiz onlara bakıyordu.Bu kız Ahmet Erdemin çok dikkatini çekti.Acaba o kız öyle ne yapıyordu?Hoca geldi son dersde bittikden sonra herkes hazırlanıp evin yolunu tuttular.Ahmet Erdem de hazırlanıp kimsenin yüzüne bakmadan hızlı adımlarla kendini dışarı attı.Eve giderken yolda yine sabah dersde kabe resimlerine bakan kıza rastladı.Hiçbir şey demeden yoluna devam etti.Ahmet Erdem istemeye istemeye kendini eve attı.İçeri girdiğinde Fazıl Bey namazını kılıyor annesi ise yemek yapıyordu.Bu durumu çok garipsedi.Çünkü yalılarında yemeklerini hizmetçiler yapardı.Babasının namaz kılmasını da anlamıyor ona ters ters bakıyordu.Babası namazını bitiripte oğlunun geldiğini görünce gülümsedi.Ahmet Erdem ise hiç oralıklı olmadan odasına geçti.Odası dar,basık,insanın üzerine gelip ezecek şekildeydi.Ahmet Erdem bu odayı diger yalıdaki kadar rahat olmasada en çok burayı sevdi.Çünkü burasa onun sıgınagı olmuştu.Akşam olupta yemek saati gelince aşağıya indi.Sofraya geçti ve yemeğini yemeye başladı.Annesi bugün okulunun nasıl geçtiğini sorunca iyi deyip kestirip attı.Yemeğini yedikden sonra odaya geçip yatagına uzandı.Hiç bilmediği halde birden bire okuldaki o en ön sırada oturan kız aklına geldi.Bi an onu düşündüğü için çok şaşırdı.

Gönlümün AynasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin