Siz istediniz ben de söz verdiğim gibi koyuyorum. Eğer yazmadığım varsa bir sonraki bölüme koyacağım.
@madranf diyor ki ;
-Odanın bir duvarını Peron Dokuz Üç Çeyrek'e dönüştürebilirsin! Bunun için taş desenli duvar kağıtları, sayı stickerleri veya yağlı boyalar etkili olacaktır. Birkaç demir ile de geçide girmeye çalışan araba süsü verebilirsin. Şahsen kendi odama en kısa zamanda yapacağım.
-Odanın kapısına "Mugglelar Giremez" yazılı bir pankart asmaya ne dersin?
-Kendi süpürgeni kendin yap! Belki bize en hızlılarından süpürgeler alacak Mr. Malfoy'umuz yok ama bahçede asılı duran çalı süpürgesi de işe yarar ha? Nimbus 2017'ye ne dersin?
@AdaAdaky diyor ki ;
-Bence yoldan geçen kişiye (ingilizce bilmiyormuş gibi gözüküyorsa) "Hey Potterhead. I'm J.K Rowling and you are my lovely potterhead." de. (Türkçe'si şu oluyor "Hey Potterhead. Ben J.K Rowling ve sen benim güzel Potterhead'imsin.)
@beyzalovegood diyor ki ;
-Ölüm yadigarları işaretini veya Harry Potter ile ilgili bir nesneyi çiz, kartona yapıştır ve kitap ayracı olarak kullan.
-Bulduğun ağaç dallarını kır yapıştır soy falan herneyse güzelleştir asa olarak kullan.
@Bada-shi diyor ki ;
-Ayy hayalimde kitapçıda herhangi HP kitabının içine "Sectumsempra-düşmanlarına karşı kullan" gibisinden bir not kağıdı bırakmak var.Bu yorumları yazan herkese çooooook teşekkür ediyorum. Sizde kendinizinkini yorumda yazabilirsiniz :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Harry Potter Ölmeden Önce Yapılacaklar Listesi
عشوائيHarry Potter hakkında ölmeden önce mutlaka denemen gereken 100 şey.