18 yaşına kadar yaşadıkları rüzgarı bunaltmıştı ve birgece çantasını alıp sessizce çıkmıştı evden geri dönmemek üzere ve o günden sonra onu gören kimse olmamıştı. Ve rüzgar günsoy efsanesi başlamıştı.ünlü iş adamı rüzgar günsoy birdaha dönmemek üzere çıkıp gittiği o mahelleye dönmeyi defalarca denemiş olsada yapamamıştı ama bu sefer olucaktı. Bütün cesaretini toplayıp yola koyulmuştu.yıllar önce arkasına bakmadan kaçtığı o mahalleye girdiği andan itibaren hayatının değişiceğinden habersiz yavaşça yürümeye devam ediyordu.kapıyı defalarca çalmasına rağmen açan olmadı binadan çıktığında karşısında yaşlı bir adam belirdi. +ne arıyosun burda evladım -ailemi efendim uzun zamandır görmeye gelememiştim şimdi de kapıyı açan olmadı sizin bi bilginiz varmı ? + yıllar önce bir gece teknik bir arızadan dolayı bina yanmıştı evladım onlarca kişi hayatını kaybetti burda. Rüzgar duyduklarına inanamadı ne yapıcağını şaşırdı kala kalmıştı öylece. Ağar ağar yürümeye başladı nasıl olurdu böyle birşey neden bunca zaman haberi olmamıştı bunları düşünürken bir kahvehaneye girip oturdu bi çay alabilirmiyim diye seslendi çayı getiren adamı görünce şaşkın şaşkın baktı bir kaç dakika öylece bu onun arkadaşı turgut du evet oydu yakın arkadaşlardı tanımaması imkansızdı turgut diye seslendi rüzgar. +buyrun efendim -beni tanımadın mı?+ çıkartamadım efendim kusura bakmayın -ben rüzgar gunsoy. Turgut donmuştu bu sefer şaşırma sırası ondaydı bir kaç dakika baktıkdan sonra ama ama sen ölmüştün dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
karanlık gökyüzü
General Fictiongökyüzü kadar geniş ve muhteşem olan içimizin karanlığı yakar en çok da bizi 📖 (bu sadece bir denemedir o yüzden yazım yanlışları olabilir.)