Kalbimin nasıl attığını duyabiliyordum.Utancımdan yanaklarımı alevler bastı.Hala çok yakın duruyorduk ve o lanet olası parfüm kokusu yüzünden kendimi toparlayamıyordum.Tam birşeyler saçmalayacakken aslının sesiyle rahatladım.Kurtarıcı meleğim benim."Adamsın be aslı"diye geçirdim içimden.Aslı"Nilsu nerdesin seni arıyorum?"dedi.Ben tam ağzımı açacakken aslı"Hadi gidiyoruz seninle acil konuşmamız gerek"deyip kolumdan tutup beni anıldan uzaklaştırdı.Birşey diyemedim arkamı döndüğümde anıl bana sert bir bakış ve ukala bir tebessüm fırlattı.Kahretsin çok utandım.
Aslı beni koşar adımlarla dışarıya çıkarttığında nefes nefese kalmıştım.Öyle bir çekiyoduki beni.Bahçenin bir köşesine gittiğimizde bana"Çabuk anlat Nilsu ne oldu ne konuşuyordunuz ben gelmeden önce"dedi ve göz kırptı.Ben"Ya birşey olmadı aslı"dedim ama bir türlü inanmadı evet aslıya yalan söylemek istemiyordum ama o an utanıyordum.Daha fazla diretemeyerek olanları anlattım.Aslı ağzı açık bir şekilde dinledi ve anlattıklarımın sonunda"Ohaa cidden mi?abi ben şok,çocuğa bak ya hızır gibi yetişmiş aferim ona aferim"deyip güldü.Omuzuna vurarak"Ya aslı dalga geçme zaten çok utanıyorum,şimdi onunla karşılaşsak nasıl bakacağım yüzüne?"dedim.Aslı"Nilsu arkanı dönde şu meteora bak"dedi.Ben"Ne meteoru aslı uzaydamıyız?"deyip arkamı dönmemle Anılla göz göze gelmem bir oldu.O an bedenimi bir panik kapladı bir ürperti hissettim.O soğuk ve ukala bakışlarıyla hiçbirşey olmamış gibi duvara yaslanmış beni izliyordu.Yönümü hemen aslıya çevirdim utancımdan"Yer yarılsada içine girsem"diye dua ettim içimden.Aslı ise"Nilsu sakin ol.Sadece seni izliyor ve kesinlikle senden çok etkilenmiş Baksana hala sana bakıyor"diyerek beni daha çok utandırmayı başarıyor.Neyseki zil çalmıştı.Sınıfa onun bizden önce girmesi için dua ettim ama sanki bunu farketmiş gibi hala duvara yaslanmış bizi izliyordu."Sosyopat!Dersin yok mu senin?"diye söylendim içimden.Aslıyla baktık olacak gibi değil okul kapısına doğru ilerlemeye başladık ve Kahretsin oda geliyordu bizi beklemişti anlaşılan.Aslıyla adımlarımızı hızlandırdık ama nafile sanki o an biz kaplumbağaydık ne kadar hızlı yürüsek Anıl mesageyi kapatıyordu.Anıl adımlarını daha çok hızlandırarak önümüze geçti.Aslıyla göz göze gelmiştik.kafamı kaldırdıp ona baktığımda sanki ona baktığımı hissetmiş gibi bana yine sert ve ukala bir bakış fırlattı ve önüne döndü adımlarını hızlandırarak ilerideki siniflardan birisine girdi."Lanet olsun rezil oldum!"dedim içimden ve eminim ki yanaklarım kızararak beni yine ele vermişti.Aslı ise"Nilsu gördüklerime inanamıyorum!Okulumuzun psikopatı Anıl bey benim en yakın arkadaşım Nilsu ile ilgileniyor bu haftanın magazin dergisinde başrol Anıl ve Nilsu olacak bak buraya da yazıyorum kızım"dedi ve beni daha çok sinirlendirdi.Hata bende ne diye ona baktıysam!
Okul çıkışında Aslıyı bekledim.Abi benim sınıfım bir üst katta olduğu halde ondan hızlıydım ama aslı sınıfi birinci katta olduğu halde resmen 10 yılda çıkıyordu dışarıya!!Gerçi asıl mesele aslının ecikmesi değil benim bugünkü yaşadığım rezil olaylardı!"Nilsu"diye seslenen aslıyı görünce "Sonunda teşrifettiniz Aslı Hanım"demekten kendimi alamadım."Ayy çok mu beklettim kanka yaa?"dedi mahcup bir sesle."Yok be sana takılıyorum"dedim."Ha iyi o zaman kankacım"diyerek koluma girdi.Ve evin yolunu tuttuk. Arkamızdan bir grup erkek sesi geliyordu ama dönüp bakmadık bile.Aslı bana güzel espiriler yapıp morelimi düzeltmeye çalışıyordu.Aslında başarılı olmuştu biraz keyfim yerine gelmişti.O kadar yolu gülerek geldiğimi söyleyebilirim.eve geldiğimde çok yorgulduğumu farkettim.Annemi selamladıktan sonra odama geçip üzerimi değiştirdim.Bugünkü yaşadığım rezillikleri unutmak için uykuya ihtiyacım vardı kendimi yatağımın üzerine attım ve derin bir uyku çektim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Boşluktaki Ellerim
Teen FictionAlarm çaldı... Merhaba yeni günüm ben Nilsu. Bugün hayatımın dönüm noktası olacak eminim çünkü; yeni bir yıl daha,yeni bir okul,yeni arkadaşlar,yeni öğretmenler.Belizle 6 yıldır arkadaştık ve oda benimle aynı okula başladı. Zor bir yıl olacak gibi h...