Κεφάλαιο 83

25.1K 2.4K 453
                                    

Ο νονος φέρνει λαμπάδα, η Δήμητρα Κεφάλαιο😂
Ελπίζω να σας αρεεεεσει💘

Τα μάτια μου ήταν καρφωμένα στο ρολόι του κινητού μου για περισσότερο από μια ώρα. Η μόνη μου κίνηση ήταν αυτή του αντίχειρά μου, που άγγιζε την οθόνη για να ξαναανάψει όταν έσβηνε.

"Καμέλια, εδώ είσαι;", ρώτησε η γιαγιά μου έξω απ την κλειδωμένη πόρτα. Άργησα να συνδέσω το μυαλό με τις φωνητικές μου χορδές, έτσι αναγκάστηκε να με ξαναρωτήσει. "Ναι, γιαγιά, εδώ είμαι",κατάφερα να απαντήσω. "Πάω για ύπνο, πήγαινε κι εσύ", με ενημέρωσε κι έπειτα άκουσα τις παντόφλες της να σέρνονται στο χολ, απομακρύνοντας την από την πόρτα μου.
Η ώρα είχε πάει 12 το βράδυ. Άφησα το κινητό στο κομοδίνο. Αν σκοπεύει να με καλέσει, ας το κάνει. Αν όχι, δεν σκοπεύω να συνεχίσω να τρελαίνομαι από ανησυχία γα το αν του συμβαίνει κάτι. Είναι ενήλικας, που θα έπρεπε να μπορεί να προστατεύει τον εαυτό του.

Παρά τις παρατεταμένες καθησυχαστικές μου σκέψεις, ο ύπνος άργησε να με πάρει. 
Ο δυνατός ήχος της πόρτας να χτυπάει, στην αρχή ακουγόταν σαν ένας ενοχλητικός θόρυβος μέσα στο όνειρο μου, μα μερικά λεπτά μετά κατάφερε να με ξυπνήσει και μηχανικά σύρθηκα ως την εξόπορτα του σπιτιού. Την άνοιξα, και τα μάτια μου συνάντησαν εκείνα ενός αστυνομικού, που βρισκόταν με σοβαρό, επαγγελματικό ύφος στο κατώφλι του σπιτιού μου.

"Καλησπέρα, συγγνώμη για το ακατάλληλο της ώρας",είπε και οι παλμοί μου όλο και αυξανόταν. "Είναι όλα καλά;",ρώτησα κατευθείαν.
"Έγινε μια επίθεση αναρχικών στην πλατεία Αριστοτέλους, στις 10 η ώρα απόψε", όχι όχι όχι. Όχι.

"Τραυματίστηκαν ακόμα και παιδιά από τις κροτίδες τους. Η αστυνομία επενέβη για να τους σταματήσει, όταν φτάσαμε είχαν ήδη απομακρυνθεί και τους ακολουθούσαμε με μηχανές. Μέσα στην αναταραχή, ένας από τος συναδέλφους μου πυροβόλησε στον αέρα, αλλά...Δεν στόχευσε σωστά και...", νιώθω τα πόδια μου να μη με κρατάνε σταθερή, η ανάσα μου δυσκολεύεται να ξεφύγει λες και εγκλωβίστηκε στους πνεύμονές μου. 

"Τραυματίστηκε ένας από τους αναρχικούς. Ο αρχηγός όπως υποθέσαμε καθώς ήταν πιο πίσω από όλους φυλάσσοντας τα νώτα τους. Οι υπόλοιποι κατάφεραν να ξεφύγουν, δεν τους ακολουθήσαμε μετά από το σοκ που είχαμε όλοι όταν τον είδαμε να πέφτει από τη σφαίρα. Η χρήση όπλου από αστυνομικούς καλύπτεται νομικά υπό κάποιες συνθήκες, τις οποίες πληρούμε οπότε δεν μπορείτε να κάνετε κάποια μήνυση. Ο λόγος που βρίσκομαι εδώ είναι για να σας ενημερώσω πως ο αρχηγός αναρχικών, αγνώστων στοιχείων, στου οποίου το τηλέφωνο βρέθηκαν μόνο δικές σας επανειλλημένες κλήσεις, έχει πυροβοληθεί.", δεν μπορούσα να δώσω βάση σε καμία από τις λέξεις που έβγαιναν απ το στόμα του περί νόμου, μα η τελευταία φράση έσκασε σαν βόμβα στο νευρικό μου σύστημα. έχει πυροβοληθεί. Ο Άλεξ. Έχει πυροβοληθεί από αστυνομικό. 

Ένας Αναρχικός 2{Καμέλια} #wattys2016Donde viven las historias. Descúbrelo ahora