Nagy Márk szemszög.
Ma elképesztő nagy hülyeséget csináltam.Magcsaltam Bekát,miközben semmit nem csinált!Ma 3-szor beszéltem Kingával.Helyretette az agyam.Elindultam Bekához.Beszélni,kibélülni akartam vele.
Amikor beléptem sírt, és minden bizonnyal dalt írt.Hupp.Megzavartam.Na nem baj.KI KELL BÉKÜLNÖM VELE!
Elindultam felé.Annyira meg volt lepődve.Meg a akartam ölelni,de durván ellökött,és elkezdett ordítozni velem.Arról hogy mekkora egy szemétláda vagyok.
-Tudom,Beka,tudom.Sokszor vagyok szemét.De te eddig is szeretted ezt a szemetet.Ezután is fogod.Megbocsájtasz nekem?-Húztam félmosolyra a szám.De hamar el is tünt róla.
-Te hülyének nézel? Megcsalsz egy ri....rinocérosszal?-Rinocérosz?!Tuti Aszádéktól szedte-Aztán könyörögsz,hogy megbocsájtsak neked?NAGY MÁRK ISZONYATOSAN HÜLYE VAGY!!
-Addig úgyse megyek el ameddig nem bocsájtasz meg.-mondtam.
-Felőlem az egèsz életed éld le itt.Én húztam-mondta.Budai Rebeka szemszög.
Mekkora egy hülye te jó èg!Felkaptam a táskám,betobáltam egy két cuccot,ruhát bele,majd felvettem a cipőm és a farmerdzsekim és rohantam le.Aztán az út szélén megálltam és gondolkoztam,hogy hova menyjek.Körtènél egyből megtalálna,ahogy Antinál,Daniellánál és Evelinnél is.Oda jutottam,hogy szükségem van egy osztálytársamra.Kinga.Ajj már ő Davel van.Nem jó.Virág nagyon szivesen befogadna,de Krisztával és az apjával ment el. (Kivették a sulibol erre a hétre)Renivel sms-eztem a délután.Ő Corteznél alszik.Remek. Akkor a fiú legjobb barátomra az osztályból gondoltam.Hamar felhívtam.Első csöngetésre fel is vette.
-Heyhó!-szólt bele Ricsi.
-Befogadsz néhány éjszakára egy csövest?
-Persze.Mi lett?Márk?Lefejeljem?Lefejelem!-hadarta.
-Köszönöm.-mondtam majd felhívtam anyut és Körtét.Felvázoltam a hejzetet,és megkértem őket,hogy NE mondják el Márknak,hogy hol vagyok.
Hívtam egy taxit és megérkeztem Ricsiékhez.Ricsi már a kapuban várt.Ahogy odaértem szorosan megölelt.Hirtelen egy hangot hallottunk mögüllünk (szerk.ez helyes?😂).
-Csak nem csalod meg a nagy szerelmedet?-kérdezte gúnyosan Geri (!!!!)-Bizony,bizony megy a netre!!
-Rohadj meg Geri,csak rohadj meg ordítottam.
-Most nincs itt Puding hogy megvédjen.Gyere csinálj amit akarsz.-röhögött fel Geri.A szemét.
-Lehet, hogy Puding nincs itt,de én lerugom a fejed.-kiabált Ricsi idegesen.Majd teljes erőből fejberugta Gerit (!!!).OMG!!.
Geri vérző fejéhez kapott,majd nyomban elájult.Na hali! Bocsánat,hogy csak most hozom,de nem volt internetem:((.
Lenne egy kérdèsem.Szerintetek túl sok a kavarodás?
YOU ARE READING
SzJG+Bexi FF
FanfictionCsoki!Itt összevonom a Bexit és a SzJG-t ès elképzelem hogy Bexi az új 12/B.-s diák. (Ez a törtènet eltér az eredetitől!!!!)Ez Bexi szemszögéből lesz!! Ha tetszik vote!❤ Csoki!😍