The news....

34 3 6
                                    

Zo mijn vijfde partje. Ik hoop dat deze wat beter gaat zijn . Zijn jullie fan van One Direction?? Waarschijnlijk wel. :D Enjoy!! :D

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Simon pov.: De groep stapt in de lift. Ik doe nog vlug een sprintje en spring in de lift. Ze kijken me met van die schattige smekende puppy oogjes aan. Ik denk dat ze smeken om uitleg dus begin ik er maar aan. Ik begin met de eerste zin als ik Stephania naar Lotte zie kijken. Nog geen seconde later vraagt Lotte aan mij om het in de kamer uit te leggen. Die twee meisjes zijn precies zusjes.We lopen naar hun kamer. Natuurlijk die van de jongens zodat we allemaal kunnen zitten. Stephania gaat direct naast Niall zitten. Bloeit er iets tussen die twee?? Louis zit alleen en vraagt aan Lotte of ze bij hem wil zitten. Ze gaat gewoon op de grond zitten. Dat kwetst Louis echt hard dat zie je aan zijn lichaamsstaal. Hij is al langer alleen. Maar kom omdat ze me hier allemaal zitten aan te gapen zal ik er maar eens aan beginnen. Ik begin te vertellen dat ze niet verdrietig moeten zijn omdat ze niet gewonnen. Harry krijgt meteen als ik dat zeg tranen in zijn ogen. Hij is echt een emo-guy. Ik haal een koffertje boven en Lotte trekt het bijna uit mijn handen. Zij is dan weer de nieuwsgierige. Iedereen vraagt in koor wat het is. Ik zeg op zo een kil mogelijke manier dat het een contract is. Alle ogen beginnen te blinken. Lotte pakt meteen haar gsm en begint te smsen . Ik pak haar gsm af en zeg dat ze moet wachten om het nieuws te laten weten aan haar ouders. Ze zegt meteen moeder. Louis komt bij me staan en fluistert wat er gebeurd is met haar vader. Ik bied mijn excussen direct aan. Ze knikt maar een beetje afwezig. Ik ga verder met de uitleg. Ik bied jullie een contract aan als groep. Als jullie tenminste drie jaar willen verder gaan als groep. Pas op want drie jaar is lang. Op het einde van die drie jaar kunnen jullie het contract altijd verlengen. Jullie moeten wel elk jaar minstens één album verkopen. Alle hoofdjes knikken ja. Oww bijna alle hoofdjes dat van Lotte zit precies in een knoop. Jullie krijgen een week bedenktijd. Binnen een week zie ik jullie hier om 11uur stipt terug.

Lotte pov.: Simon zegt als afsluiter : Binnen een week zie ik jullie hier om 11 uur stipt terug. En foep weg was hij net zoals hij gekomen was. Ik sta op gris een van de kopiërbladeren mee en loop weg. Ik voel dat er iemand achter me aanloopt. Ik voel een hand op mijn arm. Het is niet die van Stephania. Niet de hand die ik hoopte. Het is dus een hand van één van de jongens. Ik hoop niet meneer slijmbal. Ik kijk achter me en struikel en wie valt er weer op mij? Meneer de slijmbal!! Mijn knie doet zoveel pijn dat ik niet meer normaal kan stappen. Meneer de slijmbal of mystic weet ik veel hoe ik hem moet noemen trekt me weer naar de kamer. Mijn knie doet te veel pijn en ik zak in. En die sukkel blijft maar trekken. Ik snap niet wat die heeft. Ik begin te gillen. Hij kijkt bezorgd. Té bezorg naar mijn goesting. Ik sta op en loop met veel pijn naar de lift. Hij staat daar maar te kijken . Ik pak mijn gsm die ik gelukkig nog net uit SiVmon zijn handen kon pakken toen hij wegging en sms mijn moeder: "Heey kun je me komen halen aan de achteringang?" Nog niet veel later krijg ik een sms van een onbekend nummer. "Heey kun je terug naar boven komen?? x" Wie stuurt hier nu weer een "x" naar mij?! Vast één van de jongens want Stepha haar nummer staat in mijn gsm. Ik heb direct een fout beeld in mijn hoofd. Meneer slijmbal. Ondertussen ben ik al aan de achteringang. Ik doe de deur open en zie een paar fans staan. Waarschijnlijk voor Jaap of hoe hij ook heet. Ze zien me en rennen als gestoorde kippen op me af. Ze tieren allemaal hetzelfde: "Jullie blijven toch samen hé?" "Waar is de rest??" "Heeft Louis het al aangevraagd?" Bij de laatste vraag stokt mijn stem. Ik zeg zo cool mogelijk : Nee , dat heeft hij niet gedaan en dat zal hij ook nooit doen. Mag ik nu door asjeblief? "Eerst een handtekening!" "Van mij?!" "Ja tuurlijk zie jij nog iemand ander hier staan?" Ik geef vlug een paar handtekeningen en trek een paar foto's. Ik glip weg en stap naar de auto van mijn moeder. Als ik instap vraagt ze waar Stepha is. Ik zeg dat ze misschien nog boven is. Mijn moeder zegt dat ik ze moet gaan halen omdat wij haar moeten meenemen. Ojaa, dat was ik helemaal vergeten, ze blijft bij mij slapen. Ik sla de horde fans deze keer over en cross naar de lift. Ik loop zo hard te vloeken dat ze me in de lift naast me heel erg raar aankijken. Wat ik wel kan snappen. Ik loop naar de kamer van de jongens. Mijn knie herinnert er mij weer aan dat die misschien gekneusd is maar daar trek ik me niks van aan. Ik klop op de deur en Niall verschijnt voor de deur. Ze is in de badkamer. Hoe weet hij?? mijn frank valt dat Stepha hier waarschijnlijk als een kip rond heeft gelopen. Ik zie dat ze heeft geweend. Wat heb ik gedaan?? Ik vraag of alles goed is en leg al mijn gevoelens open. En wie heeft dat toevalig gehoord?? Meneer Slijmbal. Ik zie hem breken. Stepha zegt dat we beter kunnen gaan.  

Voilà , tis gedaan. Ik hoop dat jullie het nu al wat beter vinden. En Jade, (CLAES) je bent gwn geweldig!! En zeg nu nie da ik overdrijf ehh :D Het nieuwe partje komt er zo snel mogelijk op !!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Why do i have a voice? (Nederlands)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu