The beach.... Or not?

5 0 0
  • Opgedragen aan Azzurra Paiano
                                    

Hier ben ik weer :D. Sorry dat het zolang duurde maar ik had het echt te druk om te schrijven. Enjoy!!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Niall pov.: Yeej we gaan volley doen!! Maar wel jammer dat Simon in onze koffers heeft gerommeld. Het is echt te akward. Ik trekt mijn coolste zwembroek aan want ik wil wel indruk maken op Stepha. Louis loopt humeurig een beetje rond te lopen. Oja bijna vergeten mijn ouders verwittigen. Ik stuur ze een sms. 'Heey!! Ik zal iets later zijn want we gaan naar het strand. Ik zie jullie thuis wel en zeg tegen Greg dat hij uit mijn kamer moet blijven!! Love you!! groetjes Niall :D''  Ik zie Harry en Louis vechten om een zwemshort. Weirdo's!!! Ze kijken me raar aan en doen terug verder. Mafkezen! Ze staan helemaal naakt te vechten om een zwemshort. Simon komt binnen. Liam en ik beginnen super hard te lachen. Alleen Zayn blijft stil. Ik vraag hem wat er is . Hij laat een foto zien van zijn familie en een daarop volgend filmpje. Ik lig strijk en Zayn natuurlijk ook. Zijn zusjes toch ehh. Ondertussen stond Simon al zenuwachtig met zijn voet op het tapijt te tikken.

Lotte pov.: Simon komt aan met de jongens. Stepha komt net uit de badkamer. Gelukkig met een handdoek om! Iedereen buiten Stepha liggen strijk vant lachen. Ze ziet zo rood. Vijf minuten later staat ze er weer mét kleren aan. Niall kijkt haar van top tot één aan. Bloeit daar iets? Simon onderbreekt de lange stilte: Zullen we? Harry word rood. Hey rooie wa is er? Kheb mn zwembroek nog nie aan. En weer ligt iedereen strijk. Iedereen behalve Simon en Harry. Harry is rood van schaamte en Simon van woede. De volgende drie minuten kaffert Simon Harry uit. Harry ging naar zijn kamer voor zijn zwembroek en wij zagen onze kans om de cast van The Hunger Games te zien. Iedereen keek elkaar aan. Toen vroegen we in koor: Mogen we de cast ontmoeten? Simon geeft een korte knik. Iedereen stormt de kamer uit. BONK. Louis ligt op de grond. Niall staat achter hem en lacht zich kapot. Door zijn gelach heen zegt hij dat Louis tegen de muur is gelopen. Iedereen is stil . Louis beweegt niet meer. Ik ga naast hem zitten. Louis? Ineens zeggen Niall en Louis tegelijk: GEFOPT!! Ik val achterover van het verschieten. Daar kan ik dus echt nie mee lachen!! Ik loop rood van woede de kamer uit. Ik kom Harry tegen. Hij vraagt wat er is.

Harry pov.: Simon vraagt of we gaan. Ik word rood. Shit ik ben mn zwembroek vergeten! Lotte vraagt : Hey rooie wa is er? Ik ben mn zwembroek vergeten, zeg ik beschaamd. Ik word rood van schaamte en Simon van woede. Problemen dus. De volgende minuten scheld Simon me uit. Hij zegt dat ik een kalf ben enzo. Uiteindelijk stuurt hij me weg. Pff da boeit me niet ze! Tis Louis zijn schuld! Maarja tis mijn zwembroek.. Het lijkt uren lopen naar mn kamer maar hij is maar op twee minuten van de meisjes hun kamer. De deur staat nog open. Typisch Zayn. :) Ik zoek mn zwembroek. Ik zoek al vijf minuten. Owja vergeten! Kheb hem verstopt voor Louis. Hmm ff denken waar... Owja in de badkamer. Hebbes! Even aantrekken. Voila! Ik sluit de kamer af. Ik zie Lotte woedend aanstormen. Ik vraag wat er is. Ze vertelt over de prank van Louis en Niall. Ze zegt ook dat ze zich rot schrok. Nja dat doen die twee dus altijd. Ik troost haar en zeg dat ze het zich niet moet aantrekken. Ik zet me recht. Ze blijft zitten. Wat is er? Kheb weer last van mn enkel. Nee! Niet net voor de clip. Ze grabbeld recht. Ze probeert te stappen. Ze zakt door haar enkel. Ik roep Simon.

Simon pov.: Ik hoor Harry mn naam roepen. Ik kijk vlug in de gang. Ik zie Lotte op de grond zitten. Ze zegt dat ze weer last heeft van haar enkel en dat ze niet kan stappen. Niet nu!! Ik ga mn assistent halen wacht ff. Azzurra waar ben je? Azzurra? Ja? Kom vlug mee!

Lotte pov.: Simon komt af.  De rest ook. Ik vertel hem dat ik niet kan stappen. Hij brabbelt iets door zijn oortje. Ik hoor nog de naam Azzurra. Dan wordt het zwart.

Ziezo. Mn (kleine) partje staat er weer op!Echt waar sorry dat het zo lang duurde maar ik had geen tijd meer. Ik denk dat ik een nieuw boek ga schrijven maar ik moet nog een onderwerp? Kan iemand me die geven? Het volgende partje komt er zeker sneller op! Groetjes

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Feb 10, 2015 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Why do i have a voice? (Nederlands)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu