33. Vamp...

1.5K 62 13
                                    

Z pohľadu Vampiry

Musím ísť do našej spálne. No bojím sa. Bojím sa že keď sa ma začne vypytovať, nevydržím to a všetko mu poviem.

No ja nemozem. Nemôžem byť sebecká. Teraz ho to bude možno bolieť, no časom si zvykne na život bezo mňa.

Nájde si ženu, ktorá nebude taká skazená, nebezpečná atď.

Zhlboka som sa nadýchla a otvorila dvere.

Keď som ho uvidela ležať na posteli a po tvári mu tiekli slzy, vedela som, že toto asi nedopadne správne.

"Vampira. Čo sa tu deje?" Prehovoril zničeným hlasom a ja som prehltla tú guču v krku, čo sa mi tvorila od chcenia plakať.

"Nič sa nedeje. Malo by sa?" Snažila som si udržať chladnú tvar aj hlas.

"Prečo sa takto správaš?!" Vyčítavo si ma prehliadol a postavil sa z postele.

"Nesprávam sa nijako. Môžeš ma nechať napokoji?!" Mierne som zvýšila hlas.

Keby sa pýtal ďalej, neviem čo by som spravila.

"Nechám ťa keď mi odpovieš na jednu otázku" zotrel si chrbtom ruky slzy a prešiel ku mne bližšie.

"Miluješ ma?" Nie nie tato otazka nie.

Klamať či mu o všetkom povedať?

Keď mu budem klamať, znenávidí ma.

Naozaj to chcem urobiť?

"Nemilujem ťa. A ani to tak nikdy nebolo" vyslovila som tie slová no cez oči sa mi okamžite preliali slzy.

V jeho očiach som uvidela šok a bolesť.

No po chvíľke len pokrútil hlavou.

"Klameš" povedal s absolútnou istotou.

"Nenahovaraj si blbosti, Justin" chcela som hovoriť pevne no v polovici mi preskočil hlas.

"Neklam mi Vampira! Neviem či si to vobec uvedomuješ, ale po lícach ti stekajú slzy" podišiel ku mne bližšie a palcom mi ich zotrel.

"Preskakuje ti hlas, to robíš len keď klameš" poznamenal.

"A úplne nakoniec. Viem že ma miluješ. V tomto ma neoklameš" pozná ma.

Pozná ma lepšie ako ktokoľvek iný. Čo si to nahováram, že mu možem klamať.

"Fajn. Ľúbim ťa, ľúbim ťa viac ako čokoľvek na svete ale nemozem!" Skríkla som a naplno sa rozplakala.

"Vamp... Prečo by si nemohla? Môžeš mi už konečne všetko vysvetliť?! Som zmätený!" Rozhodil rukami a na tvári som mu videla že ho to frustruje.

"Môžem ti iba povedať, že spolu byť nemôžme. Láska zabudni na mňa. Zabudni že nejaká Vampira Delgado existuje. Prosím ťa o to" priam som sa zadúšala plačom.

"O čom to rozpravaš?!" Bol šokovaný, nechápavý a zruinovaný zároveň.

"Len ma poslúchni" zašepkala som.

"Neposlúchnem. Sama dobre vieš, že to nedokážem. Tak mi povedz čo sa deje, láska spolu všetko zvládneme" pristúpil ku mne ešte bližšie a vzal moju tvár do svojich dlaní.

"Spolu, navždy" zašepkal a prisal sa na moje pery.

Viem že to nie je správne ale začala som spolupracovať.

Som sebecká. Tak neuveriteľne sebecká.

Po chvíľke sa odo mňa odtiahol.

"Tak mi to už všetko vysvetlíš?" Spýtal sa.

Mám?

Nemám?

Čo mám robiť?!

Odpovie mi niekto na moje otazky?

"Vamp, haló. Ja chcem už odpoveď!" Povedal no mňa to naštartovalo.

"A kto odpovie na moje otázky?! Hm?! Ja som absolútne stratená, neviem čo mám robiť!" Skríkla som, čím som ho zjavne prekvapila.

"Ja ti odpoviem! Povedz mi všetko!" Tiež zvýšil hlas.

"Som sebecká! Nedokážem bez teba žiť a tak ti všetko poviem! Prekliati Dangers.... Vyhrážajú sa mi. Ak s tebou neskončím, zabijú teba, Jaxona a Zayna!" Všetko som povedala no hneď na mňa prišli výčitky.

"Zabijem ich, zabijem ich, sľubujem!" Rozbil stôlček čo bol pri posteli.

"Láska, ty sa ničoho neboj, ja, Jax aj Zayn budeme v pohode" zamrmlal a začal ma nečakane bozkávať.

Zjavne sa musel ukludniť. Neprotestovala som a ešte viac si ho k sebe pritiahla.

"Nerobím správnu vec" zašepkala som medzi bozkami.

"Nesprávne by bolo, keby si našu lásku len tak zahodila" zavrčal.

"Mám pocit, že máš pravdu" prešla som mu jazykom po spodnej pere.

"Lebo ju aj mám" jemne ma pokúsal do spodnej pery vďaka čomu zo mňa vyšiel jemný ston.

"Milujem ťa" povedala som.

"Aj ja teba láska" ukončil bozk a opreli sme si o seba čelá.

Ano viem strašne krátka... Ale mám zápal priedušiek a je mi dost mizerne....

Ďakujem za votes a komenty :33

Cast som napísala aspon aby tu niečo bolo ale nebudem sa čudovať ked ma za ňu zkritizujete.....

Ale či už kritika alebo chvála, hlavne komentuje, prosiiiiiiim....

A čím viac dlhých komentov a votes tým častejšie časti....

Dohodu poznáte- najmenej- 43 votes a 13 komentov :-)

Love you :-)

Danger EyesKde žijí příběhy. Začni objevovat