34. Nechajte si všetko vysvetliť!

1.5K 59 25
                                    

Z pohľadu Vampiry

"Myslím že by sme im mali ísť povedať o Dangers" prehovorila som keď som ležala na Justinovej hrudi a on ma upokojujúco hladil po chrbte a bozkával ma do vlasov.

"Nemôžem uveriť, že nás Dangers takmer rozdelili" okéj vidno že je vo svojich myšlienkach a absolútne ma nepočúval.

"Bola som bezmocná a zmätená Justin. Kedysi som v biznisoch nemala zábrany, jediné čo sa mohlo stať, bola moja smrť. No teraz už nie som sama. Mám teba, brata, chalanov a..." Sekla som sa, keďže mu o tom ešte nechcem povedať.

Nejde o to že mu to chcem tajiť ale chcem ho prekvapiť.

"Čo a?" Pokrčil obočie.

"Nič, láska. Nebuď zvedavý!" Dala som mu rýchly bozk na ústa a postavila sa z postele.

"Héj! To nie je fér, keď už niečo začneš tak to aj dokonči!" Postavil sa tiež a prešiel za mnou do kúpeľne.

"Nemrač sa toľko a radšej mi podaj tú špirálu zlatko" žmurkla som na neho a on iba prevrátil oči a podal mi ju.

"Neprevracaj tými očami!" So smiechom som po ňom skríkla.

"Keď mi povieš čo si nedopovedala, ja prestanem prekrúcať oči!" Zasmial sa a prekrútil očami.

"Justin ja ťa varujem" na oko prísne som po ňom zasyčala a on znovu prevrátil oči.

Rýchlym krokom som ku nemu prešla a zatlačila ho o stenu.

Prstami som mu pomaly prechádzala pod tričkom po tehličkách a cítila som ako si to užíva.

Zubami a perami som pomaly prechádzala po jeho sánke a bolo až viditeľné ako sa chvel.

Úplne sa mi oddal.

A ja som prestala.

"Pokračuj prosím" ešte omámene povedal a ja som iba pokrútila hlavou a jemne ho pobozkala na pery.

"Smola zlatko" zaškerila som sa a pokúsala ho do pery.

"Neznášam ťa" zakňučal a ja som sa nad ním musela zasmiať.

"Áno, aj ja ťa ľúbim zlatko" postavila som sa na špičky aby som dočiahla a dala mu rýchly bozk na nos.

"Ideme dole?" Spýtala som sa a on iba prikývol a ruka v ruke sme prešli dole.

"Ahojte" hodila som sa na gauč medzi Zayna a Jaxona a obom som dala rýchly bozk na líce.

No oni sa odo mňa odtiahli. No jasné, veď oni si myslia že som vraždychtivá sviňa.

Teda to je čiastočne pravda ale samozrejme v oveľa menšej miere.

"Ou... Ehm mô-" začala som no Jaxon ma veľmi rýchlo zrušil.

"Ty na nás nehovor!" Znechutene na mňa pozrel no videla som že mu je to ľúto.

Aj keď je v klamstve, zabolelo ma to.

"Jaxon kľudni hormón!" Zazrel na neho a objal ma keďže som sa postavila a prešla ku nemu.

"Ty ju objímaš?!" Prekvapene povedali naraz.

"Áno. Nechajte si všetko vysvetliť!" Hovoril len on keďže moje nové hormóny sa preukázali a ja som sa rozplakala.

"Fajn, vysvetluj" povedal Zayn.

"Láska chceš im to povedať ty?" Zašepkal mi a rovno mi dal bozk do vlasov.

Iba som prikývla.

"Keď ste boli minule na tej vašej pánskej jazde... Prišla mi SMS v ktorej bolo že ak nechcem prísť o svojho miláčika mám okamžite prísť do skladu. Samozrejme že som sa zľakla že už tam je aj Justin. Okamžite som nasadla do auta a šla tam. Zistila som že Justina iba použili ako návnadu a tam mi Jason povedal jeho chorý plán. Ak sa nerozídem s Justinom, zabijú jeho a vás" vzlykla som a Justin si ma znovu pritlačil na hruď aby ma upokojil.

"A-a t-ty si ich poslúchla? Odkedy ty počúvaš niekoho?" Prekvapene zo seba dostal Jaxon.

"Odkedy mám ľudí na ktorých mi záleží" oboznámila som ho.

"Ja ti neverím. Ľúbim ťa Vamp ale... Ja to nedokážem. Mám pocit že ti nezáleží na nikom" po Jaxonových slovách som pocítila akoby mi niekto pichol nožík do srdca .

"Jaxon!" Skríkli naraz Juss aj Zayn.

"Sestrička ja ti verím, prepáč" prešiel ku mne Zayn a jemne ma objal.

"Ako toto môžeš povedať Jax?" Frustrovane som sa ho spýtala.

"Ja neviem... Jednoducho neviem, fajn?! Ja-a len... Potrebujem čas na spracovanie" povedal a ja som pokrútila hlavou.

"Milujem vás, záleží mi na vás. Či už na tebe, Zaynovi, chalanoch, Justinovi alebo nad tým malým stvorením ktoré nosím pod srdcom!" Hneď ako som si uvedomila čo som povedala som zmĺkla.

Toto si Justin nezaslúžil aby sa dozvedel o svojom vysnenom dieťatku takto.

Lenže človek v nervoch povie všetko.

V ich tvárach sa dalo čítať neuveriteľné prekvapenie a šok.

"Č-čo? J-ja b-budem ootecc?" Nad jeho výrazom som sa musela aj so slzami v očiach pousmiať a následne zasmiať.

"Áno láska, čakáme bábätko" prikývla som a on na nečakane zodvihol zo zeme a začal sa so mnou točiť.

"Miláčik, ja... Ďakujem" zašepkal do mojich vlasov a pocítila som že mu začali stekať slzy.

"Za čo mi ďakuješ?" Spýtala som sa ho a pohladila ho po líčku.

"Za to že si pri mne a za to že mi dáš dieťa. Naša láska bude behať po obývačke" usmial sa a jemne ma pobozkal na pery.

"Sestrička... Ja... Gratulujem" usmial sa Zayn a objal ma.

"Justin, verím ti, že sa o moju sestru a neterku alebo synovca postaras dobre" pobúchal ho po ramene a Justin mu prikývol.

Náš pohľad sa presmeroval na Jaxona ktorý bez slova vybehol hore.

Ten chlapec má nejaký iný problém....

Čaaaaaaaasť :-)) v prvom rade ďakujem za votes a komenty :3333

Teraz k časti... Páčila sa? :-)

Ste spokojné s bábom? :-)

Nebojte sa, akčnosť to rozhodne neobmedzi a ani ich dlho očakávanú pomstu ;)

Nestíham sa Vám moc vyrozprávať, takže iba opakujem že dohodu poznáte a čím dlhšie a krajšie komentáre tým skôr časť :-)) plus šťastná autorkaaa :D

A za minulý krásny komentár

časť venujem Sofinke :* :-))

Love youuu :-)

Danger EyesKde žijí příběhy. Začni objevovat