Justin Kim?

143 9 1
                                    

Partiden çıktım.Arkadaşımın zoruyla gelmiştim zaten.İstemezdim buraya gelmekte.Ben partileri sevmem.Ben sadece yatağımı severim.Ben ve yatak onunla evlenmeyi düşünüyorum.Birden ara sokakta olduğumu fark ettim.Gerizekalı Lucy zaten bar ara sokaklarda.Bana çemkiren iç sesime lanetler ettim.Birden çığlıklar doldu.Sarhoş değilsem.Şizofren değilsem tamam biraz şizofrenim ama bu kadar değil.Merakıma yeni düştüm şeytan 'Siktir ol git' diye haykırırken.Melek 'Bak' diye mırıldanıyordu.Meleğe uydum.Yere yatırmış bir adam dövülüyordu.Bir adam dövüyordu.Birde bir çocuk açık kahverengi saçları uzaktan sarıyı andırıyordu.Adamın kafasına silahı dayadıklarında hiç ses çıkarmadan sigarasını dudağının arasına götürdü.Adamı öldürdüklerinde.Zevkle izledi fakat ben korkuyla çığlık atıım.Benim görmemişlerdi.Şanslıydım.Koşmaya başladım topuklularıma lanet ettim.Birden sert bir gövdeye çarptım.O bu oydu.Siktir ne yaptım.Geri geri gitmeye başladımki.Sert ve soğuk bir tonla söylenen şeyle dondum kaldım.                                                                                                   ''Sakın bir adım daha atma.Belki eğleniriz fahişe'' dedi.

Fahişe...

Fahişe...

Fahişe..Hemen dönüp sert bir tokat attım.O günü hatırlamıştım istemsizdi.Unutmuştum.Diz çöktüm.Yine yapamazdım değil mi yere oturdum dizlerime başımı dayayıp ağlamaya başladım.Yere oturduğumdan dolayı karnım ağrıyordu.''Yapma yalvarırım'' diye yalvarıyordum istemsizdi.İstemsizdi.Lanet olsun az sonra kafayı yiyebilirdim.Birden karanlık beni içine çekti.Gözlerim kapandı.Ve tek dostumlayım.Tek dostumla.

☺☺☺

Sabah güneş ışıklarının gözlerime tecavüzüyle uyandım.Evimde odamda uyuyordum.Lanet olsun..Bugün okul vardı.Hemen dolabımı açtım.Beyaz boğaza dantelli giden kıyafetin üstüne mavi tonlarındaki eteğimi göğüs altıma kadar çekip beyaz bir kemer taktım.(MULTİMEDYA)Topukları aynı tondayken kendisi beyaz olan ayakkabımı aldım.Beyaz bir çanta takıp çıktım.Okuldaki ilk günümdü.Heyecan yapmazdım niye heyecanlanayımki doğal birşey bu.Ah iğrenç.Arabama binip gaza bastım gelişi güzel bir yere park ettim.Okulda müdürün kapısını bulup oraya yürüdüm.Müdürün kapısını açtım.Anlaşırdık.Hatta çay bile içerdik.Sınıfımı öğrendim biraz sohbet ettikten sonra sınıfa yol aldım.Karşıma iki kız geçti.''Justin'den uzak dur salak kız o sana bakmaz.'' dedi.''Bak şimdi seni sürtük ben erkeklerden hoşlanmam ben erkeklere yaklaşmam ben onlardan nefret ediyorum.Babam bile dahil'' dedim.Saçını elime dolayıp dolaba ittim.''Sakın bana karışmaya kalkışma ben benim ve hoşuma gitmiyorsun.'' dedim.Sertçe bıraktım.Havalı bir şekilde geçtim.Gördüğüm şeyle duraksadım.Fakat devam ettim.

GÖRDÜĞÜM OYDU FAKAT JUSTİN KİMDİ ONU BULUP Sen kimsin? DİYE HAYKIRMAK İSTEDİM.O kimdi?JUSTİN KİM?

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 22, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Bad BoyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin