"Kalk artık Elena!"
..
"Elena kalk diyorum!"
Bu da neydi? Daha saat sabahın 6'sı. Bu saatte benden kim ne istiyor yine.
"Ne oldu ya?"
"Bugün Lou ve Loa geliyormuş. 2 hafta bizde kalmayı düşünüyorlar, ama ev darmadağnık."
"Olamaz! O ikizlerden oldum olası nefret etmişimdir. Lütfen onlar için hazırlık yapıcağız deme bana Ashley."
Lou ve Loa benim kuzenlerim, ama onları hiç sevmiyorum! Hayatımın en iğrenç 2 haftası olacak demek oluyor bu. Neden hep böyle şeyler beni bulur anlamıyorum.
"Ben onlar için bayılıyor değilim Bayan Elena."
Kes şunu Ashley. 'Bayan Elena' denilmesinden hoşlanmam.
"İşe koyulsak iyi olur o zaman."
Bunu yapacağımıza inanamıyorum. Şimdi o 2 ukâlâ için hazırlık mı yapcaz? Aman Tanrım neden bunları bana yaşatıyorsun?
"Evet Elena istekli gözüküyorsun. O zaman sen yatakları topla bende salonda mp3 dinliyeceğim."
"Kölen değilim! Sen yatakları topla, ben salonu toparlıyım."
Ashley başıyla onay işareti verdikten sonra odadan çıkarak salona indim. Bu da ne? Kapıda asılı bir not. "Baban ile ben 1 ay yokuz. Büyük anneme gidiyoruz. Bir şeye ihtiyacınız olursa Peter'e haber verin tatlım. Sizi seviyorum. -Emma."
Hayır, hayır! 1 ay annem ve babamda yok. Bümbüyük evde 1 ay boyunca 3 kişimi kalıcaz? Rüya görüyor olmalıyım. Tanrım lütfen şu sinir bozucu rüya bitsin, rüya değil, kâbus resmen! Bunları düşünmek yerine bağırarak söylemiş olmalıyım ki, merdivenlerden koşarak gelen Ashley 'i görüyorum.
"Ne oldu? Söylesene? Neden bağırıyordun? Bişey oldu sandım Elena!"
Elimdeki annemin notunu Ashley' e verip okumasını istedim.
"Şaka olduğunu söyler misin Ashley lütfen"
"Annemin böyle bir şaka yapıcağını sanmıyorum. 2 hafta kuzenlerimizle geçicek. Sonrada koskoca evde sen, ben ve Mex olacak. Düşünsene her şey serbest? Bence süper olacak Elena!" Diyip yukarı çıktı. Ashley haklı. Her şey serbest! Bence de bu süper bişey. Umarım ilk 2 hafta çabuk geçer. Notu çöp kutusuna atarak işe devam ettim.
-2 saat sonra-
İşte sonunda ev toplandı!
"Ashley! Senin işin bitti mi yukarıda?"
"Evet. Çok yorgunum, odamda biraz dinlenicem rahatsız etme! Akşam üstüne doğru Lou ve Loa gelecek haberin olsun ."
Cevap vermedim. Şimdi ben ne yapıcaktım? Saat 08:30 , akşam üstüne daha çok var. Televizyonda güzel bir film bulma amacıyla açtım, kanalları geziyorum. 30 kanal geride kaldı. Hiç mi güzel bişey yok ya? 40 olunca bakmaktan vazgeçtim ve ne yapcağımı düşünmeye başladım. ZırrrrrZırrrrr! O da ne öyle? Hızlıca gözlerimi açtım. Aman tanrım uyuya kalmışım saat 10:25. Düşüncelerimden kurtulmak üzere koltuktan kalkıp hemen kapıyı açmaya koştum. Kim geldi acaba?
"Kim o!?"
"Elena biz geldik Lou ve Loa aç kapıyı kuzen."
Ne yapıcağımıda ona sorcam sanki. Mecburen açmak zorundayım. Hani bunlar akşam üstü gelecekti? Of Ashley kesin evden çıkmıyım diye yalan söyledi.
"Hoşgeldiniz!"
Loa kapıyı açtığım gibi elindekileri bıraktı. Hemen sarıldı. Bi ara boğulcam sandım. Çek o aptal ellerini üstündem Loa!
"Hoşbulduk Elena. Sizi çok özledik."
Ama ben sizin için aynı şeyi söyliyemicem ne yazıkki. Tebessüm ederek Ashley 'e bağırdım.
"Ashley! Kuzenlerimiz geldi, buraya gelmeye ne dersin?"
Cevap yok..
"Ashley!"
Hala cevap yok. Lou ve Loa 'ya koltuğa oturmalarını söyliyerek yukarı çıktım. Oda ne? Ashley? ...