Ben aşşağıda ona bağırırken o odasında mp3 dinlesin. Ohh ne güzel.
"Ashley napıyorsun! Lou ve Loa geldi. Hani akşam üstü geliceklerdi? Pis yalancı."
"Bu benim suçum değil Elena. Halam Natalia bana akşam üzeri gelecekler demişti. Herneyse hadi aşşağıya inelim onları yanlız bırakmıyalım."
Kafamı sallayıp onay verdikten sonra odadan çıkarak salona geçtik. Napıyorlar onlar orda? Hey 1dakika! Loa 'nın elindeki benim dergim mi? Ashley bana baka kaldı. Çünkü biliyor , dergilerime kimsenin dokunmasına izin vermiceğimi. Loa aptal! Onlar benim. Bıraksana onları. Ne kadarda embesil kuzenlerim var benim ya. Halâ dergilerimi karıştıyor. Of çok beyinsizsin Loa!! Düşüncelerimden kurtularak ;
"Loa ? Dergilerimi kimseyle paylaşmayı sevmiyorum kusura bakma ama onları alıcam."
Loa saf saf bakarak "Ş-Şey ben özür dilerim, bilmiyordum."
... Neden sizden bu kadar nefret ediyom? Bana hiç bişey yapmadınız ama sizi sevmiy- Heyyyy! Oda neydi? Herkes çığlık attı. Yine düşünürken ne kaçırdım ben? "Noluyo!?"
"Afedersiniz."
Affederizde Loa neden çığlık attı acaba?
Çok garipsin Loa, fazlasıyla hem de.. Sessizlik, kapının çalmasıyla bozuldu. Bu da kimdi şimdi? Bir misafir daha mı??
"Ben açıyoruum."
Kapıya doğru ilerledikçe bir ses yankı yapıyordu. Çok ürkütücü! "Senn!!!Senn!!!" Noluyor? Korkak bir şekilde yavaş yavaş kapıyı açtım. Kabusta olmalıyım! Karşımda bulanık bir ayna var. Akılm çok karıştı, Loa'nın çığlığı? Ardından bu ayna? Burda neler oluyo!! Sesim titriyerek içeriden şaşkın şaşkın bakanlara ;
"Bu ayna nereden geldi? Öncesinden de Loa'nın çığlığı? Neler oluyor burada?! Loa bir bildiğin var mı? Kim amaçsız yere çığlık atsın ki?"
Loa ürkek bir şekilde "B-Ben bilmiyorum. Özür dilerim!"
Neden bağırıyo ki? Alt tarafı özür dilerim dedi. Bağırmasına gerek yok. Çok kuşkulu, Loa'da garip olan bir şey var kesinlikle. Nolduğunu öğrenicem ama.. Kapıyı kapatıp tekrar açtım ve ayna yok oldu fakat kapının deliğinden dışarı baktığımda ise çok norm- hey hey hey oda ne ? Ya noluyor burda anlamış değilim. Bir çığlıkta ben attım. Karşımda iki kolu kesilmiş -yeni kesilmiş kanından belli- bir adam var!! Korkmam arttıkça yavaş yavaş geri çekildim.
Loa “Elena! Orda dikilceğine kapıyı kapatıp buraya gelmeye ne dersin?"
deyii ve beni kolumdan tutup koltuğa oturttu. Herkes, sanki az önce hiç birşey olmamış gibi davranıyodu. Loa dahil. Ardından yine kapı çaldı. Korkarak açtım fakat Mex gelmişti. Bütün korkumu aldı resmen.
“Merhaba! Demek geldiniz. Hoş geldiniz"
Bu da neydi şimdi? Ne yani geliceklerini Mex biliyor muydu?
“Hoşbulduk!"
Mex 1dakika şeklinde bir işaret yapıp yukarı çıktı, geldiğinde ise elinde koyu bir kırmızı zarf vardı. Acaba içindeki neydi? Zarfı Loa ve Lou 'nun ortasına koyup oturdu. Loa hemen zarfı açtı. Dikkatli bakarsak zarfın arka kısmında “Sennn.. Yeni görev! Çok yakında.. Onu bekliyor olman dileği ile hoşçakal." Yazıyordu. Bu ne şimdi bir tür şaka falan mı? Ne göreviydi bu şimdi? Ne işler çeviriyo bunlar? Acaba kağıtta ne yazıyordu?
“Sağol Mex!"
Bir süre sessizliği yine kapı çalışı bozdu. Daha kim gelicekti? Yazlıktaki halamlar falan mı? Kapıyı açtım, Peter gelmişti.
“İstediğiniz bir şey var mı?"
“Evet Peter! Annem ile babama 1 ay bekliyemiceğimizi söyle lütfen olur mu?" dedim ve Peter bir süre baktıktan sonra gitti.
Sanki birşeyler biliyor gibiydi. Annemle babamın gitmesi ve onların gittiği gün kuzenlerimizin gelmesi tesadüf olamazdı yani sanırım dimi?
“Elena yorgunsun sanırım. Odana gidip dinlenebilirsin çekinme."
Ben mi? senden mi Loa? Hahaha şaçmalama ukâla kuzen.
“İyi olur, dinlenmeliyim sanırım. Size iyi konuşmalar hasret giderin siz."
Gülüştüler bişey demediler. Odama çıkarken merdivenlerde Mex 'in Loa ve Lou 'ya verdiği zarfın aynısını gördüm. Alıp aşşağıya onlara bakıp zarf elimde yukarı çıktım. Zarf aynı fakat üstünde ‘coppy' yazıyordu. Bu diğer zarfın kopyası olmalı. Hemen yatağıma oturup zarfı açmaya başladım. Uzun bir yazı yazıyordu “..."
Sanırım beklettim fazla ama biraz daha vote gelmesini beklemiyodum deyil yanii neyse umarım beğenirsinizz. 1.bölüm hiç sarmıyo heyecan yok falan ama sanırım bunu daha açıkça yazdık. nyss işte bb asqaköslajdgs.