1. Bölüm

149 25 58
                                    

URAS'IN BAKIŞ AÇISI

"Kocaman bir karanlığın ortasında bir başımayım . Koşuyorum , koştukça aldığım her nefes zehir olup ciğerlerime batıyordu sanki . Bacaklarımda derman kalmamıştı . O an yalnızlığıma koşuyormuş gibi hissetim . Düşüncelerim bir uçurtma misali ruhumun en derinlerine uçuyordu . Derken bir silüet çıktı karşıma , daha önce hiç görmediğim bir kadın silüeti . Upuzun sarı saçları vardı , beyaz elbisesi, çıplak ayakları da o uzun saçlara eşlik ediyordu . Bir anda döndü ardını öyle bir baktı ki o zifiri karanlık birden aydınlandı , gökyüzü güldü , zaman durdu o an . Bana doğru gelmeye başladı ilk adımını attı hemen ardından ikinci ve üçüncü adımda ilk adımını takip etti . Yüzümün hizasında durdu . Kulağıma bir şeyler fısıldadı ama ne dediğini anlayamadım . Yüzüme baktı sonda ardını döndü ve döner dönmez o pırıl pırıl gökyüzünde fırtınalar koptu sanki gündüzüm sakatlandı abi çok değişikti" dedim ve Barlas'a döndüm fakat beklediğim ilgiyi bulamadım . Kafasını telefona gömmüş bir şeylerle uğraşıyordu . Ayağımla sandalyesine vurduktan sonra kafasını bana çevirdi " Ne var lan ne istiyorsun sabahın 10.30'unda diktin beni buraya ne var ne ? " dedi bir nefeste cümlesini tamamlarken " Adam yerine koyduk seni çağırdık buraya rüyamızı anlatıyoruz verdiğin tepkiye bak !" dedim Barlas kahvesini yudumlarken yüz ifadesini değiştirdi ve ayağa kalktı " Lan benim rüya tabirine benzer bir yanım mı var ne diye bana anlatıyorsun bunları . Git yaz Google'ye rüyada güzel bir kızın senin kulağına birşeyler fısıldaması ama benim geri zekalılığımdan anlayamamam diye çıkan ilk sonuca bas aradığını orda bulursun . " dedi bunu tek nefeste söylediği için derin bir nefes aldı sakin bir tavırla yerine oturdu . " Kanka yokluktan gördüğün rüyaların bile şekli değişti ben sana söyleyeyim "

" Aptal aptal konuşma lan , doğru düzgün söyledide ben mi duymadım . " diye bağırınca " Teslim oldum " diyerek ellerini pes edercesine havaya kaldırdı .

ADEN'İN BAKIŞ AÇISI

" Destan bak cidden çok gerçekciydi ya , çok acayip bir rüyaydı böyle kulağıma birşeyler fısıldadı duydum ama anlayamadım " diye hevesli hevesli anlatırken bir zaman sonra Destan'ın beni dinlemediğini fark ettim " Destan! ya sen beni dinlemiyor musun ? bir saattir burda boşuna mı dil döküyorum ben " diye sitem edince kendini toparladı , oturuşunu dikleştirdi , öksürerek boğazını temizledi ve konuşmaya başladı " Aşkım ben seni dinlemeyi yarım saat önce bıraktım . "

"Aşk olsun ya ben seni çağırdım buraya rüyamı anlatıyorum senin bana söylediklerine bak . "

" Tatlım sen benden illa da yorum yapmamı mı istiyorsun? "

" Evet , düşüncelerini merak ediyorum ."

" Tatlım bu rüyanın tek bir açıklaması var ... Ozan ! " cümlesinin sonuna eklediği isim ile yerinden kalkması bir oldu

" Ne Ozan'ı be ? "dedikten sonra arkamı döndüm ve Ozan'ı görmem bir oldu

" Oha! " diyip ayağa kalktım ve Ozan'a doğru koşan Destan'ı engellemek için kollarından tuttum .

" Destan sakin olur musun?! , dur lütfen dur ! "

" Bırak şuna haddini bildireyim ! "

" Ya kızım manyak mısın dur bi " cümlemi tamamlamaya kalmadan kollarımdan kurtulup Ozan'ın sırtına atlayıp saçlarına yapıştı

" Senin Allah cezanı versin beyinsiz herif , senin var ya elimden çekeceğin var oğlum bittin sen! . Ben senin yüzünden disiplin cezası aldım , hala benim bulunduğum ortama geliyorsun . Lan sen olmayan aklını peynir ekmekle mi yedin ? "

" Destan! dur artık yeter"! diye bağırdıysamda dinlemedi daha çok çekti Ozan'ın saçlarını

" Ahhhh ! Destan dur atık , yaptım bir hata bırak şu saçlarımı!"

" Kes sesini! kafanı kırmadığıma dua et sen !"

" Destan yeter artık in şu çocuğun tepesinden , saçlarınıda bırak ! " dedim kollarından tutup çektiğimdebir anlık boşluğuna denk geldi ve Ozan'ın saçlarını bırakıp sırtından indi

" Bana bak lan 2 sene boyunca çıkma karşıma , mümkünse yok et kendini ! "

" Salak mısın kızım sen nereye gideyim ? burada okuyorum ben " demesiyle Destan'ın Ozan'a vurması bir oldu

" Geri zekalı biliyorum burada okuduğunu  , ayrıca git mars'ta mı yaşıyon nerde yaşıyorsan yaşa ama benim etrafımda dolaşma! "

" Ya kızım ne olur affetsen ha ? yaptım bir hata "

" Hata dediğin kopya geri zekalı! hayır kopya çekiyorsun benim başımı niye yakıyorsun ?"

" Yaptım bir hata Destan affetsen ne olur ? "

" Ha bir hata yaptın öyle mi ? "diye alçak bir ses tonuya sordu ve bana döndü

" Hata yapmış Aden duydun mu ? hata yapmış kıyamam ya bak nasıl da üzüldü " deyince ben şok olmuş bir vaziyette Destan'a bakıyordum

" E ne duruyosunuz hadi gidelim ! " deyip önden yürümeye başladı bizim ağzımız dolunay şeklini almış olayın şokunu üstümüzden atamamışken Destan birden arkasını döndü koşarak Ozan' ın üzerine atladı ve boğazına yapıştı

" Geberticem seni ! geberticem ben seni ya aptal ! bunu öldürelim biz ya ! kurtulalım şundan !"

URAS'IN BAKIŞ AÇISI

1 Hafta Sonra

O rüyanın ardından tam 1 hafta geçmişti . Barlas'ın bitmek bilmeyen saçmalıkları , yoğun ders programı , annemin dırdırları ile geçen 1 hafta... Aslına bakarak eğer rutindi yine hayatım . Sakin , sessiz ki bu sessizliği Barlas varken biraz zor sağlıyorum ...

" Uras ! "

" Efendim anne !? "

"Gelebilir miyim tatlım ? Müsait misin? "

"Gelebirsin " dedim ve annem kapıyı acıp içeri girdi

" Hayırdır annem senin burada ne işin var ? " diye meraklı gözlerle anneme baktım

" Aa gelemez miyim oğlumun yanına .?" Diyerek savunmaya geçti

" Anne açık konuşalım lütfen birşey olmasa gelmezsin sen . Hadi söyle ne oldu ?" Dedikten sonra annem ellerini pes edercesine ellerini havaya kaldırdı

" Tamam tamam kabul ediyorum seninle konuşmak istiyorum "

" Dinliyorum " dedim soğuk bir sesle altından birşey çıkacağını biliyorum

" Hemen konuya giriyorum o zaman " diye sordu kafasında cümleleri toparlıyor gibiydi konuş artık dercesine baktım

" Baban ... baban ile ayrılmaya karar verdik Uras . " dedi gözleri dolmaya başlarken . O an sadece yüzüne bakabildim , ne bir tepki verdim ne de dudaklarımdan bir kelime döküldü . Şaşırmıştım ...

" Nasıl oldu ? Sizi bu karara sürükleyecek kadar ciddi ne yaşasınız? Doğrusu şaşırdım sizin cemiyet hayatınızı düşünerekten ömrünüzün sonuna kadar birbirinize katlanırsınız sanıyordum. " dedikten sonra annem ayağa kaltı ve odamın balkoluna çıktı .

" Saçmalıyorsun oğlum , cemiyet hayatımızla evliliğimizin ne alakası var ? " dedi . Gülmüştüm bu sözlerine .

" Anne ikimizde biliyoruz ki sende babamda paranız ve itibarınız için birbirinize katlanıyorsunuz . " Dedim , beklemiyordu belli ki bu tepkimi.

" Saçmalıyorsun Uras! , ben sadece sana baban ile boşanma kararımızı açıkladım bu baban ile ben ilgilendirir sorgulayamazsın!. " işte her zamanki annem ve cevapları . Köşeye sıkıştığını hissettiği her an bunu yapar , kaçar .

" Ben gidiyorum vakıfta işlerim var seni seviyorum ." Dedi ona sarılmamı istercesine kollarını açtı . Sarıldığımda kulağıma " Her şeyin olduğu gibi bununda bir sebebi var oğlum. "

Herkese merhaba !

Nasılsınız ? 

Biz fazla heyecanlıyız çünkü birlikte yazdığımız ilk hikaye.

Biz yazarken cok keyif aldık sizinde okurken keyif almanız dileğiyle ...

Şans bizimle okuma keyfi sizinle olsun

Sizi seviyoruz...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 06, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

RÜYAMDAKİ FISILTIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin