Sakra dobíhám do školy o 15 minut později. Utíkám chodbami a při tom jsi snažím nachystat věci na hodinu když v tom jsem do někoho prudce narazila a spadla na zem. "Co to kurňa bylo" říká nějaký muž v drahém obleku (tak ten by šel, pomyslím si).
"Pardon zrovna spěchám takže čusík."
Rychle se zvednu a zase utíkam tou dlouhou chodbouKdyž doběhnu do učebny tak se vydýchám a zaklepu a se slušností vejdu
"Áá tak slečna Hale se nám už uráčila přijít"
"Přece bych vám nesebrala tu možnost aby jsme se na mě mohli koukat jsem prostě dobračka, no."
Třída se zasměje, učitelka se na mě jen rozlobeně čumí."To že jste nejlepší ze školy neznamená že vás nemůžu nechat vyloučit za drzost skečno Hale!"
"Jenom by jste přišli o nejlepšího žáka který kdy překročil práh téhle školy."Třída se na mě kouká a bedlivě pozoruje co bude dál.
Už si jdu sednou ke své lavici. Učitelka už radči nic neříká a jen se na mě dívá. Cítím pohledy každého ze třídy většina je na mém zadku, ušklíbnu se když si sedám do poslední lavice.
Ani vlastně nevím proč do téhle školy chodím vše už umím, ne že bych byla šprt to rozhodně nejsem jen to prostě všechno do podrobna chápu. Maluju si do svého sešitu, když v tom uslyším zvonek. "Slečno Hale můžete jít ke mě ?" "Samozdřejmě paní učitelko" se sebevědomou chůzí k ní kráčím. "Dnes k nám do školy přijel vážně vzácný host, poprosil mě abych nejlepšímu studentovy řekla, jestli nemá zájem u něj pracovat." "A to si ten vzácný host nemůže najít někoho kdo nestuduje?" "No právě o to jde, slyšel že taky máme velice dobrou studentku a takovou těžko seženete slečno, Hale."
Takže ahoj lidi. :)
Po sto letech další kapitola, jsem nemocná a měla jsem náladu na psaní. Omlouvám se za chyby. Další kapitola vyjde snad brzo :)
ČTEŠ
Avengers ?!
FantasyMé jméno je Lucy Hale mám hnědé vlasy, hnědé oči jsem štíhlá a studuji Techniku.